Jeg føler maven er ved at springe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2016

Tascha26

Jeg er 33+4 og skal ha kejsersnit om 32 dage. Men hele dagen i går og hele dagen i dag har jeg følt at maven har været ved at springe :/ sådan virkelig ubehageligt, som om han slet ikke kan være derinde og det gør vildt ondt andre der har oplevet lign? 

Havde det slet ikke på den måde ved min første graviditet med vores datter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2016

hautecouture

Tascha25 skriver:

Jeg er 33+4 og skal ha kejsersnit om 32 dage. Men hele dagen i går og hele dagen i dag har jeg følt at maven har været ved at springe :/ sådan virkelig ubehageligt, som om han slet ikke kan være derinde og det gør vildt ondt andre der har oplevet lign? 

Havde det slet ikke på den måde ved min første graviditet med vores datter. 

Jeg er "kun" i uge 28, men fredag aften efter arbejde, indkøb, madlavning og alt for mange løft (er vuggestuepædagog) havde jeg det lige sådan. Jeg lagde mig på ryggen på sofaen og min livmoder var HELT stenhård, det spændte henover lænden og pressede i underlivet. Jeg vil dog ikke sige det gjorde ondt, men det var SÅ ubehageligt og det føltes næsten som det gjorde i 1. graviditet lige inden veerne startede - nåede faktisk at blive ret bekymret. Faldt dog heldigvis i søvn og sov en lille time. Da jeg vågnede var det godt igen.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan give af råd andet end at du må huske at lytte til din krop og slappe af når du føler ubehag. Held og lykke 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Tascha26

hautecouture skriver:

Jeg er "kun" i uge 28, men fredag aften efter arbejde, indkøb, madlavning og alt for mange løft (er vuggestuepædagog) havde jeg det lige sådan. Jeg lagde mig på ryggen på sofaen og min livmoder var HELT stenhård, det spændte henover lænden og pressede i underlivet. Jeg vil dog ikke sige det gjorde ondt, men det var SÅ ubehageligt og det føltes næsten som det gjorde i 1. graviditet lige inden veerne startede - nåede faktisk at blive ret bekymret. Faldt dog heldigvis i søvn og sov en lille time. Da jeg vågnede var det godt igen.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan give af råd andet end at du må huske at lytte til din krop og slappe af når du føler ubehag. Held og lykke 

Tak for dit svar.. synes virkelig også jeg prøver at slappe af.. men han møver virkelig meget og ligegyldigt hvad, så føles det bare som om maven snart springer ved godt den ikke gør det, men føles bare så ubehageligt og gør så ondt hver gang han bevæger sig 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Carina:-)

Fik du ks sidst?

For man skal være obs på at det ikke må gøre ondt så du synes det føles forkert da det kan være arret i livmoderen der har prob.

Jeg havde ret ondt i venstre side sidste gang og fik af vide at det ikke er meningen man skal have meget ondt og det skal man altid reagere på. Så er det meget slemt ville jeg ringe til fg. 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Tascha26

Carina:-) skriver:

Fik du ks sidst?

For man skal være obs på at det ikke må gøre ondt så du synes det føles forkert da det kan være arret i livmoderen der har prob.

Jeg havde ret ondt i venstre side sidste gang og fik af vide at det ikke er meningen man skal have meget ondt og det skal man altid reagere på. Så er det meget slemt ville jeg ringe til fg. 

Nej fødte vaginalt sidste gang..  

det gør ikke meget ondt konstant, men det er konstant ubehageligt og så ind imellem gør det bare ondt .. men blir det værre så må jeg ringe og hører.. tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.