kan jeg mon være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. oktober 2016

NAS1993

Hej piger 

Jeg står i den situation at jeg er gået over tid, og hvis jeg er gravid så er jeg 4+5 idag 
Men igår aftes begyndte jeg at bløde en lille smule, men det var på ingen måde rødt som det plejer, det var næsten lyserødt blod 
Jeg bløder også lidt idag, og stadig næsten lyserødt 

Jeg fik bekræftet hos lægen igår at jeg havde fået svamp (hvilket jeg har haft ihvertfald siden i mandags), og startede så på kuren igår eftermiddags 

Lægen sagde at han gerne vil se mig i næste uge, hvis jeg ikke får min menstruation, så vi kan få undersøgt om jeg er gravid 
Men jeg testede her til morgen, og den er negativ 

Har ikke brugt prævention i næsten halvandet år 
Og jeg har været gravid før (i 2012), og der testede jeg først positiv 5+6, men det endte ud i en abort 

Er der mulighed for at jeg kan være gravid, men at det bare er den blødning sidst i uge 4, som der står nævnt flere steder på nettet? 
Eller skal jeg indse at det bare er min menstruation der er kommet nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2016

Tascha26

NAS1993 skriver:

Hej piger 

Jeg står i den situation at jeg er gået over tid, og hvis jeg er gravid så er jeg 4+5 idag 
Men igår aftes begyndte jeg at bløde en lille smule, men det var på ingen måde rødt som det plejer, det var næsten lyserødt blod 
Jeg bløder også lidt idag, og stadig næsten lyserødt 

Jeg fik bekræftet hos lægen igår at jeg havde fået svamp (hvilket jeg har haft ihvertfald siden i mandags), og startede så på kuren igår eftermiddags 

Lægen sagde at han gerne vil se mig i næste uge, hvis jeg ikke får min menstruation, så vi kan få undersøgt om jeg er gravid 
Men jeg testede her til morgen, og den er negativ 

Har ikke brugt prævention i næsten halvandet år 
Og jeg har været gravid før (i 2012), og der testede jeg først positiv 5+6, men det endte ud i en abort 

Er der mulighed for at jeg kan være gravid, men at det bare er den blødning sidst i uge 4, som der står nævnt flere steder på nettet? 
Eller skal jeg indse at det bare er min menstruation der er kommet nu 

Nogle bløder lidt i graviditeten uden det betyder noget.. det kan også være en bio som du begynder at bløde ud nu eller det kan være din mens. Du må teste igen om nogle dage og se vil mene du burde ku teste positivt nu hvis du er gravid.. 

alt held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.