ømme brystvorter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

silden85

jeg testede positivt æl tirsdag, og jeg har haft ømme brystvorter lige siden, akn det være indbildninger ? for min æl. burde jo være stoppet igen.. hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

FrkT

Jeg har de sidste 4-5 cyklusser haft ret så ømme bryster og brystvorter mellem ÆL og mens, så tror det bare kan være en del af din cyklus nu.... men man ved da aldrig? Der skal vist ikke ret mange svingninger i ens hormoner til at give det ene eller det andet symptom. Hvis du testede positiv ÆL tirsdag, så har du vel haft din ÆL i går? Så tænker jeg det er for tidligt at kunne mærke en evt. graviditet... men man hører da om de kvinder der mærker det med det samme, så man skal aldrig sige aldrig  Håber da den er der for dig, søde!

Anmeld

1. oktober 2009

silden85

jeg tror ikke. jeg tror bare at min krop driller mig men min mens, var rigtigt underligt, det var kun pletblødning, i en hel uge, og den plejer allers at være slem, jeg krydser hver fald finger for dig

Anmeld

1. oktober 2009

FrkT

silden85 skriver:

jeg tror ikke. jeg tror bare at min krop driller mig men min mens, var rigtigt underligt, det var kun pletblødning, i en hel uge, og den plejer allers at være slem, jeg krydser hver fald finger for dig

I lige måde  Både fingrene og tæerne er krydsede nu.... så det må blive til 8 kryds ialt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.