24+4 Hvad skal det dog ikke ende med? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
5 synes godt om
14. oktober 2016

Muhmi

Hihi, jeg er begyndt at få en KÆMPE mave, synes jeg selv Med Rune kunne man næsten ikke se at jeg var gravid og man må da sige jeg tager revanche den her gang Kun lidt over halvvejs og stor mavse og rivende bækkenløsning.. Der kommer nok ikke til at gå længe før jeg kun kan trille rundt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

Roamer

Muhmi skriver:

Hihi, jeg er begyndt at få en KÆMPE mave, synes jeg selv Med Rune kunne man næsten ikke se at jeg var gravid og man må da sige jeg tager revanche den her gang Kun lidt over halvvejs og stor mavse og rivende bækkenløsning.. Der kommer nok ikke til at gå længe før jeg kun kan trille rundt  

Så fiiiiin en mave, og kjolen er da super lækker til dig  

Vi kan sgu trille sammen afsted, hvis det skulle komme så vidt 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

FrkLarsen

Muhmi skriver:

Du ender med en stor mave 

Så fin den er 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

God-mor

Muhmi skriver:

Hbor er det en flot mave er selv kun 14+1, men ligner en der er meget længere henne her 2. Gang! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.