Børn og Julepynt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

NaFe

Ja nu der jo kun 2 mdr til d 1 dec...JUBIIII¨.....Og ja så skal der i hvert fald hænges julepynt op her og købes juletræ. Elsker december måned, syntes det super hyggeligt, og i år er det jo ekstra hyggeligt fordi jeg har Feluca..men men men.. nu hun snart 9 mdr og den vildeste pil finger.. Hun rør virkeligt med ALT.... til dec er hun jo så 11 mdr og sikkert stadig en pil-finger. Så ved ikke hvordan jeg lige skal gøre med alt det jule-pynt og juletræet...er bange for hun vælter juletræet osv....

Vil høre hvad jeres erfaringer er med så små børn og juletræ og julepynt??

Knus Natasja som altså allerede tæller ned til JUL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Tina2

Heller ingen problemer her. Filuca var 9 mdr ved den første jul og Milas 6 mdr..... Det gik fint:-)

Anmeld

2. oktober 2009

memuffin

jeg har samme problem i år så jeg nøjes med at julepynte over babyhøjde... mht juletræet hener vi det lidt før men stiller det først op den 23... så er der ikke så lang tid hvor man skal holde øje

Anmeld

2. oktober 2009

Henriette72

Vi havde nogle julekugler i plastik som vi hængte nederst hvor Selma kunne nå. De var faktisk rigtig flotte og man kunne ikk se at det var plastik. Selma bruger dem som bolde nu (de kan hoppe), og det er sjovt at se folks reaktioner når hun kaster dem ned på flise gulvet i køkkenet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.