Kan man se kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. oktober 2016

Smilet:)

ved det er tidligt men kan i se hvad det ligner  12 uger henne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

mija

Det er svært at se, men udfra første billede synes jeg det ligner en pige☺️

Anmeld Citér

14. oktober 2016

AnoMom

Smilet:) skriver:

ved det er tidligt men kan i se hvad det ligner  12 uger henne 

Det er ikke de bedste billeder at se det på. Men mit umiddelbare bud er en dreng :-)

Anmeld Citér

14. oktober 2016

AnoMom skriver:

Det er ikke de bedste billeder at se det på. Men mit umiddelbare bud er en dreng :-)

Nej den lille ville ikk rigtigt ligge stille og tillade vi kiggede  men hvorfor syns du det ligner en dreng kan slet ikk se hvor man skal kigge nemlig 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

mija skriver:

Det er svært at se, men udfra første billede synes jeg det ligner en pige☺️

Ja den lille ville ikk rigtigt ligge stille og tillade vi kiggede efter kønnet  men hvorfor syns du det ligner en pige kan ikk se hvad man skal kigge efter 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

AnoMom

Smilet:) skriver:

Nej den lille ville ikk rigtigt ligge stille og tillade vi kiggede  men hvorfor syns du det ligner en dreng kan slet ikk se hvor man skal kigge nemlig 

Hmm det er svært at forklare. Det er udfra nub teorien. Men da billederne ikke er så gode er nubben (den lille tab mellem benene) svær at skelne fra fusserne. 

Men nub teorien er at hvis nubben går parallelt med rygraden er det en pige og vinkler den op ad er det en dreng. Og jeg synes det ligner den vinkler op ad :-)

Anmeld Citér

15. oktober 2016

AnoMom skriver:

Hmm det er svært at forklare. Det er udfra nub teorien. Men da billederne ikke er så gode er nubben (den lille tab mellem benene) svær at skelne fra fusserne. 

Men nub teorien er at hvis nubben går parallelt med rygraden er det en pige og vinkler den op ad er det en dreng. Og jeg synes det ligner den vinkler op ad :-)

Ja oka Taak  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.