De der bobles skumdyr, er de noget ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.525 visninger
12 svar
3 synes godt om
14. oktober 2016

Wonderboy2011

Jeg har en femårig der er fart over feltet, han leger med sofapuderne herhjemme og bygger hule. Han har aldrig nogensinde interesseret sig for legetøj af nogen art, hverken det ene eller det andet.

Så vi vil gerne skaffe ham nogle grovmotorik sager, som han ville elske at lege med. Og så faldt jeg over bobles myresluger, men 1700,- kroner!! Er det det værd? og findes der et alternativ? andre hvis 5 årige har glæde af bobles, eller nogen med noget erfaring?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Wonderboy2011 skriver:

Jeg har en femårig der er fart over feltet, han leger med sofapuderne herhjemme og bygger hule. Han har aldrig nogensinde interesseret sig for legetøj af nogen art, hverken det ene eller det andet.

Så vi vil gerne skaffe ham nogle grovmotorik sager, som han ville elske at lege med. Og så faldt jeg over bobles myresluger, men 1700,- kroner!! Er det det værd? og findes der et alternativ? andre hvis 5 årige har glæde af bobles, eller nogen med noget erfaring?

Min pige er godt nok kun 2 år, men hun elsker sit bobles! Det er i brug hver eneste dag. 

Min ex har 3 børn på 5, 8 og 10 år, og de var alle 3 helt vilde med det også.

Vi har elefanten, kyllingen, den lille fisk, skildpadden og rullebrættet. Altsammen virkelig godt på hver sin måde.

Anmeld Citér

14. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Wonderboy2011 skriver:

Vi købte skildpadden krokodillen og rullefelt til vores børn 1 5 og 8 år og efter 6 måneder solgte vi det igen. De fik det ikke brugt. Det Der stod bare i et hjørne. 

I stedet købte vi måtter og balance overgang i IKEA og det er bare brugt hver dag siden.

Anmeld Citér

14. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg synes de er lidt fjollede - måske fordi jeg bliver provokeret over, at tager så mange penge for noget, der ikke er meget andet end et stykke hypet skumgummi. Men jeg har hørt mange der er glade for dem - og vi fik nogle i navngivningsgave, selvom de ikke var på ønskelisten, så nu står de rædsler og "pryder" stuen 

Hvis du beslutter at ville have nogen, så led efter dem brugt?

Anmeld Citér

14. oktober 2016

amkjaer

Vi ELSKER vores.. Men vil sige man nok skal samle en stak.. vores bliver i hvert fald brugt mere og mere jo flere vi har fået.  Jeg har 2 drenge på 1 og 3 og min nevø på 7 leger også gerne med. 

Vi har (dem jeg lige kan huske i hvert fald, godt med lidt ordens ocd så jeg nogenlunde kan huske rækkefølge) 

Dino, 4 x elefant, slangebord, gammel flagermus, ny flagermus, vandrende pinde, stor myresluger, stor ælling, lille ælling, krokodille, stor og mellem panda, lille gris, lille fisk, zoo parade, 2 x kylling, rullebræt, store motorikringe, mellem og stor donut, skildpadde og så tror jeg ikke jeg kan komme på flere. 

Dem vi er gladest for. Eller dem der bruges mest enkeltvis er krokodille, lille fisk, dino og rullebræt 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Wonderboy2011 skriver:

De er virkelig det værd, ja

men jeg ville ikke starte med myreslugeren hvis det var mig. 

Vi har elefanten, lille og stor kylling, krokodille, myresluger, rullebræt, tivolifugle, en rund en(kan ikke huske hvad den hedder) og også donut'en. 

En stor fordel ved de her bobles er at man også kan lave en bane og lege jorden er giftig-agtigt. 

Men jeg ville nok starte med elefanten, krokodillen, evt skildpadden, måske de nye der lige er kommet pindsvinet eller muslingen. Og så bagefter myreslugeren. 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

sne190810

Aaaaalt for dyrt,- ift hvis du bare er den mindste smule kreativ, så kan du altså finde alverdens billigere ting, som kan bruges på næsten helt samme måde. 

Mega overhypet og priserne i den grad derefter .. 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

ESV

Jeg syntes de er alle pengene værd og vi har en ret stor samling! Jeg betaler gerne, det er næsten umuligt at ødelægge og slide lidt som LEGO det er bare til leg med hele kroppen 

Anmeld Citér

15. oktober 2016

AnoMom

Wonderboy2011 skriver:

Jeg har kyllingen men kun fordi jeg kunne få den brugt til 150 kr. Synes det er fuldstændig vanvittigt at det skal være så dyrt. 

Men de er da uden tvivl gode. Børnene elsker at kravle rundt på dem og lege med dem. :-)

Anmeld Citér

15. oktober 2016

Abracadabra

Men det lyder jo som om, at man skal have for 5-10.000 kr, før det bliver sjovt?!?

Jeg synes, at det er skørt... Vi kan godt klare os med sofapuder mm.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.