Hvad ser i her!?!??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2016

24681012

mija skriver:

Synes det er svært at vurdere på de billeder

Har du prøvet at teste med et andet mærke? Jeg har bedst erfaringer med valmed hvertfald..

Krydser fingre for at den udvikler sig de næste par dage

Jeg har lige købt en pakke valmed fra netto - kan jeg teste nu også imorgen igen synes du? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

Snevejr84

Jeg kan sagtens ane en streg

Anmeld Citér

14. oktober 2016

24681012

Snevejr84 skriver:

Jeg kan sagtens ane en streg

Åh jeg håber!!!! 

Kan man teste FALSK POSITIV? 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

mija

24681012 skriver:

Jeg har lige købt en pakke valmed fra netto - kan jeg teste nu også imorgen igen synes du? 

Det er nok bedst, men jeg ville absolut ikke kunne lade vær, så jeg havde gjort det 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

24681012

mija skriver:

Det er nok bedst, men jeg ville absolut ikke kunne lade vær, så jeg havde gjort det 

Okay. Hihi 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

mija

Giv endelig en update når du har testet igen ☺️

Anmeld Citér

14. oktober 2016

24681012

mija skriver:

Giv endelig en update når du har testet igen ☺️

Det skal jeg nok. Hvis nu testene imorgen ikke er positive - hvad skal jeg så tænke? 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

mija

24681012 skriver:

Det skal jeg nok. Hvis nu testene imorgen ikke er positive - hvad skal jeg så tænke? 

Jeg synes du skal være indstillet på at det kan gå begge veje, på den måde bliver man ikke alt for skuffet! Og hvis den ikke skulle vise noget i morgen, tester du bare igen nogle dage senere hvis mens stadig ikke er kommet    Nogen tester først positivt senere.. hold modet oppe..

Anmeld Citér

14. oktober 2016

24681012

mija skriver:

Jeg synes du skal være indstillet på at det kan gå begge veje, på den måde bliver man ikke alt for skuffet! Og hvis den ikke skulle vise noget i morgen, tester du bare igen nogle dage senere hvis mens stadig ikke er kommet    Nogen tester først positivt senere.. hold modet oppe..

Ja det gør jeg også.. vil tænkte mens kommer - man kan altid blive positivt overrrasket.  Men håber jo selvfølglig! For vi vil rigtig gerne have bebs. 

Men hvis ikke mens dukker op som du skriver må jeg bare holde modet oppe og prøve igen

Anmeld Citér

14. oktober 2016

anonym94

Kan godt se en streg. Skynd dig og tage en test fra netto ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.