Hvordan føles halsbrand? Tidlige graviditets tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. oktober 2016

dd2016

Hvis jeg er gravid er jeg 3+4 og har haft en mærkelig følelse i halsen de sidste 2 dage og pludselig slog det mig her i dag om  det kunne være halsbrand og måske tegn på graviditet. Det følelse ligesom når jeg har råbt rigtig rigtig højt efter vores katte når det slås. Nogen der kender den følelse  ? Det føles ligesom om det kradser. Og nej jeg har ikke råbt af nogen de sidste mange dag  Men er det sådan halsbrand føles?

Det underlige er at det er min første cyklus efter min MA hvor jeg har været rolig, glad, uden smerter og uden hidse anfald. 

Havde kun lidt sidestik 3+1 -3+2 

Har brugt baby klister i denne her cyklus ved ikke om det er det der gør at jeg ingen smerter har. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

Nel

Halsbrand er bare et andet ord for sure opstød. Dvs at lidt af mavesyren kommer op i halsen. Det kan f.eks. ske hvis man bukker sig forover efter et måltid.  Grunden til at det sker oftere når man er gravid, er fordi den muskel der lukker for spiserøret, bliver slappere pga. graviditetshormornerne. Det lyder "desværre" ikke umiddelbart som om det er halsbrand du har Men du må prøve at teste om et par dage og se hvad den siger

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg lider meget af halsbrand, og desværre lyder det ikke som halsbrand, men mere som måske kommende forkølelse? 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

dd2016

Nel skriver:

Halsbrand er bare et andet ord for sure opstød. Dvs at lidt af mavesyren kommer op i halsen. Det kan f.eks. ske hvis man bukker sig forover efter et måltid.  Grunden til at det sker oftere når man er gravid, er fordi den muskel der lukker for spiserøret, bliver slappere pga. graviditetshormornerne. Det lyder "desværre" ikke umiddelbart som om det er halsbrand du har Men du må prøve at teste om et par dage og se hvad den siger

Øv  tænkte det nok. Ja må nok bare vente på den test dag  Men tak for hjælpen 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

dd2016

Astoria skriver:

Jeg lider meget af halsbrand, og desværre lyder det ikke som halsbrand, men mere som måske kommende forkølelse? 

Ja det har du nok ret i, synes også jeg havde det rigtig skidt i kroppen i går og har været meget træt.  I forgårs sov jeg 10 timer   så er nok ved at blive lidt syg 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Baby2017

dd2016 skriver:

Hvis jeg er gravid er jeg 3+4 og har haft en mærkelig følelse i halsen de sidste 2 dage og pludselig slog det mig her i dag om  det kunne være halsbrand og måske tegn på graviditet. Det følelse ligesom når jeg har råbt rigtig rigtig højt efter vores katte når det slås. Nogen der kender den følelse  ? Det føles ligesom om det kradser. Og nej jeg har ikke råbt af nogen de sidste mange dag  Men er det sådan halsbrand føles?

Det underlige er at det er min første cyklus efter min MA hvor jeg har været rolig, glad, uden smerter og uden hidse anfald. 

Havde kun lidt sidestik 3+1 -3+2 

Har brugt baby klister i denne her cyklus ved ikke om det er det der gør at jeg ingen smerter har. 

Jeg lider af for meget mavesyr og har derfor også ofte halsbrand,  især efter jeg blev gravid. 

Jeg må også sige at det du har lyder som forkølelse. Halsbrand sidder ofte bag på mellem skulderbladene og er en meget pinefuld oplevelse som kommer og går.  Ja det føles lidt som en brand.  Kan ikke beskrives bedre. Tror man skal have prøvet det for at vide hvordan det føles

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.