flere i sengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.181 visninger
3 svar
8 synes godt om
14. oktober 2016

nico3

vi har længe talt om at vi godt kunne tænke os at afprøve trekant (kvinde kvinde mand)  og partnerbytte, og vi har også haft profil inde på scor.dk et par gange dog uden held.

på den ene side synes jeg det er vildt frækt, men på den anden side er jeg også pisse bange for situationen. 

jeg har altid været overvægtigt (har været oppe på 140kg, er dog nede på 99 nu) og det at have tabt sig og alt hænger og er grimt, gør desværre bare at min selvtillid/selvværd er helt i bund når jeg smider tøjet. 

jeg har ikke nogle problemer med at føle mig godt tilpas når jeg har sex med min mand, det er mere det med at skulle være sammen med andre der gør mig bange. og frygten for at mig mand tænder mere på den pige vi ønsker at være sammen med eller de ting hun kan, altså at jeg ikke er "god nok" , det er det der skræmmer mig.

vi snakker meget om det her hjemme, så der er god nok kommunikation omkring emnet. både hvor vores grænser går med hensyn til kys på mund, stillinger og hvor det skal ske henne.

så jeg har selv rigtigt svært ved at forstå hvorfor det skræmmer mig så meget/tager selvværdret fra mig, ville ønske at jeg kunne finde ud af det.

håber lidt på at der er nogle her inde der har erfaring på området, som kan give et par gode råd til hvordan man kommer godt ud i den "frække verden" og hvordan man kan give sig selv lidt bedre selvtillid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

modesty

nico3 skriver:

vi har længe talt om at vi godt kunne tænke os at afprøve trekant (kvinde kvinde mand)  og partnerbytte, og vi har også haft profil inde på scor.dk et par gange dog uden held.

på den ene side synes jeg det er vildt frækt, men på den anden side er jeg også pisse bange for situationen. 

jeg har altid været overvægtigt (har været oppe på 140kg, er dog nede på 99 nu) og det at have tabt sig og alt hænger og er grimt, gør desværre bare at min selvtillid/selvværd er helt i bund når jeg smider tøjet. 

jeg har ikke nogle problemer med at føle mig godt tilpas når jeg har sex med min mand, det er mere det med at skulle være sammen med andre der gør mig bange. og frygten for at mig mand tænder mere på den pige vi ønsker at være sammen med eller de ting hun kan, altså at jeg ikke er "god nok" , det er det der skræmmer mig.

vi snakker meget om det her hjemme, så der er god nok kommunikation omkring emnet. både hvor vores grænser går med hensyn til kys på mund, stillinger og hvor det skal ske henne.

så jeg har selv rigtigt svært ved at forstå hvorfor det skræmmer mig så meget/tager selvværdret fra mig, ville ønske at jeg kunne finde ud af det.

håber lidt på at der er nogle her inde der har erfaring på området, som kan give et par gode råd til hvordan man kommer godt ud i den "frække verden" og hvordan man kan give sig selv lidt bedre selvtillid 

Jeg har en del erfaring.

Først vil jeg sige: Det er et farligt felt at bevæge sig ud i hvis man har lavt selvværd. Samtidigt kan det også være en rigtig god måde at opdage at det ikke er så skidefarligt at der er en anden der er objektivt "lækrere" end man selv er - for vi har jo alle vores egne styrker og gode ting at byde på. Og mænd tænder jo på ret forskellige ting. 

Jeg kender alt til den usikkerhed du snakker om - "hvad nu hvis han tænder mere på den anden"? Det er virkelig vigtigt at du kommunikerer de følelser 100% ærligt til din mand - og ikke mindst at han kan finde ud af at bekræfte dig OG spotte hvis du bliver utilpas i en situation. 

Må jeg spørge hvorfor I vælger at starte med en anden pige? Hvis du er usikker, virker det risikabelt. Måske ville det være bedre for jer at starte med en anden mand? Det har jeg gjort i en situation hvor jeg var mere usikker end min partner og det var en rigtig god og tryg måde at starte på.

Derudover er det HELT VILDT meget nemmere at finde villige mænd end kvinder på diverse sites...

Husk at du altid kan sige stop - også selvom det er midt i kampens hede. Det er vigtigt at mærke efter og lytte til sine egne grænser.

Feeld er en god app til trekanter og partnerbytte.

Anmeld Citér

14. oktober 2016

modesty

nico3 skriver:

Personligt går jeg slet ikke ind for at lave grænser som at man ikke må kysse på mund etc. Det er et møde med et andet menneske - ikke en kneppe-maskine. Jeg synes netop at det interessante ligger i at man mærker og "ser" hinanden og ikke bare bruger den tredje part som en rekvisit. Efter min mening bliver det en bedre og varmere oplevelse for alle på den måde.

Men jeg har selvfølgelig også respekt og forståelse for at andre kan have brug for den slags grænser. 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Sprit25

modesty skriver:

Personligt går jeg slet ikke ind for at lave grænser som at man ikke må kysse på mund etc. Det er et møde med et andet menneske - ikke en kneppe-maskine. Jeg synes netop at det interessante ligger i at man mærker og "ser" hinanden og ikke bare bruger den tredje part som en rekvisit. Efter min mening bliver det en bedre og varmere oplevelse for alle på den måde.

Men jeg har selvfølgelig også respekt og forståelse for at andre kan have brug for den slags grænser. 

Du er så vild på den gode måde! Elsker det!!!9

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.