vi har længe talt om at vi godt kunne tænke os at afprøve trekant (kvinde kvinde mand) og partnerbytte, og vi har også haft profil inde på scor.dk et par gange dog uden held.
på den ene side synes jeg det er vildt frækt, men på den anden side er jeg også pisse bange for situationen.
jeg har altid været overvægtigt (har været oppe på 140kg, er dog nede på 99 nu) og det at have tabt sig og alt hænger og er grimt, gør desværre bare at min selvtillid/selvværd er helt i bund når jeg smider tøjet.
jeg har ikke nogle problemer med at føle mig godt tilpas når jeg har sex med min mand, det er mere det med at skulle være sammen med andre der gør mig bange. og frygten for at mig mand tænder mere på den pige vi ønsker at være sammen med eller de ting hun kan, altså at jeg ikke er "god nok" , det er det der skræmmer mig.
vi snakker meget om det her hjemme, så der er god nok kommunikation omkring emnet. både hvor vores grænser går med hensyn til kys på mund, stillinger og hvor det skal ske henne.
så jeg har selv rigtigt svært ved at forstå hvorfor det skræmmer mig så meget/tager selvværdret fra mig, ville ønske at jeg kunne finde ud af det.
håber lidt på at der er nogle her inde der har erfaring på området, som kan give et par gode råd til hvordan man kommer godt ud i den "frække verden" og hvordan man kan give sig selv lidt bedre selvtillid 
Anmeld
Citér