Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2016

Frk.S

Jeg synes da helt klart også at din ældste skal med, hvis faren er med på at få det til at gå op.

Jeg har lidt svært ved at se hvorfor det skulle være et problem at i har 2 børn med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

FruK

Jeg var nok blevet noget stram i masken, hvis min mand havde sagt sådan om min søn.

Selvføkgelig skal han med til sin mosters fødselsdag, hvis det kan lade sig gøre.

Så må I finde ud af det praktiske. Svært at forestille sig at der ikke lige er plads til et ekstra barn hos hans bror... 

Hvad med selv at tage foldemadras/liggeunderlag med?

Er det helt umuligt må I betale jer fra overnatning - I er en familie på 4, selvfølgelig skal I alle 4 med, hvis det kan gå op med hans fars planer.

Vi bytter ikke nødvendigvis hele weekenden her, men "låner" ham bare af hinanden, når vi skal noget.

Anmeld Citér

14. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Bestemmer din nuværende kæreste( som du selv skriver) det hele. Du skriver at han heldigvis er med på at deltage i din søsters runde fødselsdag, så hvis han havde sagt nej, så var du heller ikke kommet ?. Det samme med din søn, din nuværende kæreste siger nej, så du overvejer om du vil bruge penge, så din søn kan komme med, eller om du skal føje din kæreste. Selvfølgelig skal din søn med

Nej, han bestemmer ikke alt. Havde han sagt at han ikke havde lyst til at deltage så var det ærgerligt, men det havde ikke forhindret mig i at tage afsted.

Hvad angår i forhold til mit store barn, så bor min svoger kun i en lille toværelses lejlighed, og vi har fælles økonomi så jeg ville hverken booke rejse eller værelse uden at have talt med ham først.

Anmeld Citér

15. oktober 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Nej, han bestemmer ikke alt. Havde han sagt at han ikke havde lyst til at deltage så var det ærgerligt, men det havde ikke forhindret mig i at tage afsted.

Hvad angår i forhold til mit store barn, så bor min svoger kun i en lille toværelses lejlighed, og vi har fælles økonomi så jeg ville hverken booke rejse eller værelse uden at have talt med ham først.

Ville du seriøst synes at det var ok, hvis din kæreste ikke havde lyst til og dermed ikke ville  deltage i din søsters runde fødselsdag??? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.