Uregelmæssig mens 3 mdr. Efter sa? Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej piger

Kirugisk abort i juli, 1 mens d 10/8. 34 dage efter. 2 mens d  11/9 cyklus 32 dage. 

Før min første graviditet var min cyklus 26-28 dage. Nu er jeg på 32. Dagen. Og ingen mens i sigte. Jeg tog en g test igår, om morgenen. Negativ!

Jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid.. Jeg undre mig dog over hvornår man ca kan regne med at mens og cyklus bliver regelmæssig igen?

Søger andres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej piger

Kirugisk abort i juli, 1 mens d 10/8. 34 dage efter. 2 mens d  11/9 cyklus 32 dage. 

Før min første graviditet var min cyklus 26-28 dage. Nu er jeg på 32. Dagen. Og ingen mens i sigte. Jeg tog en g test igår, om morgenen. Negativ!

Jeg tror egentlig ikke at jeg er gravid.. Jeg undre mig dog over hvornår man ca kan regne med at mens og cyklus bliver regelmæssig igen?

Søger andres erfaringer

Hej

Jeg var godt nok igennem en spontan abort.  Men tænker ikke det gør den storeforskel cyklusmæssigt. Men her gik der Ca 9 mdr før min krop fandt en cyklus igen. Jeg havde en SA i december og det er først her i august)september den er nogenlunde regelmæssig.  

Min cyklus er også blevet en del længere. Jeg er på Ca 37 dage. Men så længe kroppen følger sin egen cyklus gør det vel ikke så meget.

Men indtil da svingede det fra 14-65 dage. Og har ladet mig fortælle at der kan gå op til et år inden kroppen ee ovenpå igen. 

Held og lykke med projektet.  Håber snart det lykkedes for jer 

Anmeld Citér

18. oktober 2016

Anonym

Jeg har haft en SA, hvor jeg efterfølgende havde en cyklus på 34 dage, hvor den før var 28. 

Blev gravid igen og fik så en kirurgisk abort i 11. uge og så blev min cyklus helt mærkelig bagefter. Fik ikke min mens før 2 måneder efter, men den har siden været på omkring 32 dage. 

Det lyder til at din cyklus er ved at vende tilbage på sporet, men bare er lidt længere. Jeg fik at vide, at ens cyklus godt kunne tage lidt tid om at finde tilbage til sin oprindelige cykluslængde efter kirurgisk abort. 

Held og lykke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.