22+2 - mit underliv falder ud - eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2016

Anonym trådstarter

HVER gang jeg rejser mig op og/eller går så føles det virkelig som om der er et eller andet der er ved at falde ud... jeg har googlet og jeg tænkt og jeg kan ikke rigtigt finde noget der passer, det eneste jeg har kunnet finde er bækkenløsning, men så er det her også det eneste tegn der er for jeg har ingen smerter, gener eller andet - kun at det føles som om der er et eller andet på vej ud. 

jeg er seriøst ved at blive vanvittig af det, når jeg sidder ned mærker jeg ikke rigtigt til det, ikke i forhold til når jeg står op i hvert fald, dog oplevede jeg nogle underlige "smerter" (de gjorde ikke sådan helt vildt ondt eller noget, de var bare irriterende) både når jeg stod, gik, lå og sad.. 

Det er hverken pga. forstoppelse, hæmorider eller blærebetændelse (så skulle det i hvert fald være kommet på 3 timer - for det begyndte 3 timer efter sidste test) det har stået på i 2 dage nu 

Nogle idéer om hvad det kan være - skal først til læge den 7. og jordemoder den 9. så der er lidt længe til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

Cassandra

Anonym skriver:

HVER gang jeg rejser mig op og/eller går så føles det virkelig som om der er et eller andet der er ved at falde ud... jeg har googlet og jeg tænkt og jeg kan ikke rigtigt finde noget der passer, det eneste jeg har kunnet finde er bækkenløsning, men så er det her også det eneste tegn der er for jeg har ingen smerter, gener eller andet - kun at det føles som om der er et eller andet på vej ud. 

jeg er seriøst ved at blive vanvittig af det, når jeg sidder ned mærker jeg ikke rigtigt til det, ikke i forhold til når jeg står op i hvert fald, dog oplevede jeg nogle underlige "smerter" (de gjorde ikke sådan helt vildt ondt eller noget, de var bare irriterende) både når jeg stod, gik, lå og sad.. 

Det er hverken pga. forstoppelse, hæmorider eller blærebetændelse (så skulle det i hvert fald være kommet på 3 timer - for det begyndte 3 timer efter sidste test) det har stået på i 2 dage nu 

Nogle idéer om hvad det kan være - skal først til læge den 7. og jordemoder den 9. så der er lidt længe til 

Hej

Nogle gange har man denne følelse af tyngde, men det er godt nok senere henne jeg har oplevet den. Hvis du er nervøs, så ville jeg snakke med fødeafdelingen hvor du er tilmeldt��

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Hej

Nogle gange har man denne følelse af tyngde, men det er godt nok senere henne jeg har oplevet den. Hvis du er nervøs, så ville jeg snakke med fødeafdelingen hvor du er tilmeldt��

Det er egentlig ikke nervøsitet, mere end undren 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Cassandra

Anonym skriver:

Det er egentlig ikke nervøsitet, mere end undren 

okay - 

Men jeg har altid kun haft denne tyngde følelse op mod termin  altså som højgravid

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Bissen

Jeg tænker, at det måske skyldes en svag bækkenbund? 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Cassandra

Bissen skriver:

Jeg tænker, at det måske skyldes en svag bækkenbund? 

Da jeg var gravid anden gang havde bækkenløsning og det gjorde virkelig ondt, men jeg havde aldrig tyngdefølelse i bækkenet før fødsel eller 1 måned før

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Man kan jo få det der hedder nedsunken livmoder. Det kan vist bl.a. give en følelse af noget der falder ud. Måske kan du læse om det? Men det er så helt klart noget du skal til lægen med.. Men håber det er noget knapt så voldsomt.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Liv_86

Har du plukveer? Hvis du har det og samtidig tyngde fornemmelse så ville jeg ringe til fødegange og blive tjekket

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Har du plukveer? Hvis du har det og samtidig tyngde fornemmelse så ville jeg ringe til fødegange og blive tjekket

Ikke umiddelbart ... har endnu ikke haft noget der passer på beskrivelsen, men igen - det er første graviditet så alt er nyt og jeg har kun andre folks fortællinger at gå ud fra 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Man kan jo få det der hedder nedsunken livmoder. Det kan vist bl.a. give en følelse af noget der falder ud. Måske kan du læse om det? Men det er så helt klart noget du skal til lægen med.. Men håber det er noget knapt så voldsomt.

Jeg ved at alt var fint i lørdags, og jeg tør ikke rigtigt sætte mig til at læse noget for min psyke bliver let påvirket af alt det der står i sådan nogle artikler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.