hvornår testede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2016

kristina90

jeg har et spørgsmål 

hvornår testede i positive ??

jeg fik lagt blastocyste op i tirsdags og siden igår morges har jeg har det rigtig underligt i maven og føler jeg kan sove på kommando, men aldrig har jeg været så afslappet i dette fertilitets show før som jeg er nu 

... hvilke symptomer har i haft os ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2016

kristina90

kristina90 skriver:

jeg har et spørgsmål 

hvornår testede i positive ??

jeg fik lagt blastocyste op i tirsdags og siden igår morges har jeg har det rigtig underligt i maven og føler jeg kan sove på kommando, men aldrig har jeg været så afslappet i dette fertilitets show før som jeg er nu 

... hvilke symptomer har i haft os ?

Slet ingen ???

Anmeld Citér

17. oktober 2016

Vibekelotus@gmail.com

Jeg er selv lige blevet insemineret - sidste torsdag og fredag - og ja det er mit 2. barn og mulig graviditet - og jeg har også de tegn - 

Men kan først teste på fredag - så må være tålmodig - men det giver da lidt håb får der måske er noget - ?

Altså med min 1. mærkede jeg ikke meget før efter 2 mdr - så kom de der ligamentsmerter -

Men denne her gange allerede 3+3? 

Måske det er fordi vi er blevet insemineret ?Dont have a clue men vi kan jo kun se tiden an

Sover også de mærkeligste tidspunkter og spiser også mystisk - ( allerede ja ) og faktisk tæmker ejg ik over det men når vi skriver her tænekr ejg over tegnene - 

har også mange niv/ jag - blev insemineret med 7 strå - 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.