Handel på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
11 svar
5 synes godt om
13. oktober 2016

debattør-37690

Hej, vi er igang med et skole projekt, hvor vi har en hypoteste der siger at: at i som forældre hellere vil handle på nettet end i fysiske butikker, når der skal købes ting til jeres børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

KatThyV

debattør-37690 skriver:

Hej, vi er igang med et skole projekt, hvor vi har en hypoteste der siger at: at i som forældre hellere vil handle på nettet end i fysiske butikker, når der skal købes ting til jeres børn

Hvad er spørgsmålet?

Anmeld Citér

13. oktober 2016

sofiejensen

Vores spørgsmål er om vores hypotese er rigtig

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Newsence

må jeg foreslå at I laver en afstemning i en tråd.. Det gør det nemmere for jer selv..

For mit eget vedkommende så JA helt sikkert. Shopper helst på nettet men det er ikke kun når det gælder børnene.. 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg shopper ting til mit barn på nettet, fordi jeg kan gøre det på alle tider af døgnet, og ofte kan finde rabatkoder.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Nel

Hvilket niveau er det på? altså går i folkeskole, gymnasiet eller universitetet?

I har en ja/nej hypotese, hvilket ikke er en særlig god måde at opnå viden på. Hvis i i istedet fokuserer på en hypotese om at kvinder med børn handler mere på nettet end i fysiske butikker, så vil det være mere givende at undersøge hvorfor samt også hvorfor ikke,  hvis jeres hypotese modbevises.  

Jeg kan ikke svare på jeres hypotese da den er generaliserende, i er nød til at have nogle konkrete spørgsmål. 

Jeg beklager det belærende svar, det er blot for at i får mere ud af vores svar herinde fra. Og hvis i vitterligt kun skal bruge et "ja" eller "nej" svar, så må i lige forklare hvorfor :-)

Anmeld Citér

13. oktober 2016

sofiejensen

Vi skal først og fremmest egentlig bare bruge et ja/nej spørgsmål

- Vi går på designskole og laver et projekt hvor vi skal fremstille et produkt hvor vores målgruppe er nybagte mødre. Her er vores spørgsmål så hvor i handler mest? Og hvis i vil svare på hvorfor i handler hvor i gør må i også meget gerne det På forhånd tak!

Anmeld Citér

13. oktober 2016

MiniMe2005

Nej. Foretrækker fysiske butikker. Jeg vil gerne kunne føle på kvaliteten og vurdere for eksempel størrelser. Jeg køber kun på nettet, hvis de ikke havde den rigtige størrelse i butikken. 

Evt kunne jeg godt finde på at købe legetøj og bøger på nettet, men jeg vil hellere i en butik, så vi også får en gåtur ud af det.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Rockertand

debattør-37690 skriver:

Jeg køber næsten alle ikke-madvarer på nettet, men det er ikke, fordi jeg er mor til mange. Dog er vanen udsprunget af tidsnød og roen til at shoppe sent om aftenen, når børnene sover (og så jyde-genet, der elsker de meget billigere priser på nettet).

Anmeld Citér

13. oktober 2016

B&J

Jeg vil Heller gå i butikker men der er mang ting på nettet jeg ikke kan købe i butikker så der for bruger jeg tit nettet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.