Øhh ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

Harfeletten

Nu er jeg altså lidt forvirret ..

Fik min første mens, efter fødslen i slutningen af august, men så er den bare heller ikke kommet siden 
Jeg har taget en gravditetstest, for en sikkerhedsskyld og den er strålende negativ - Og jeg har altså heller ikke haft sex, siden starten af august  (6. august, for at være præcis)

Troede ens "system" skulle være på plads, efter den første mens ?
Nogle der har prøvet noget ligende ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2009

Harfeletten

Anyone ?! 

Anmeld

2. oktober 2009

tumle81

Tror måske godt der kan gå lidt tid inden kroppen er helt tilbage i sin vante cyklus.. Har dog ikke selv prøvet det...
Bare et bud

Knus Kathrina 36+3

Anmeld

2. oktober 2009

N&J

Jeg fik at vide at der kunne gå op til et år før man fik en normal cyklus igen og at man netop kunne risikere at den nogle mdr. slet ikke dukkede op.. min kom dog desværre ret hurtigt igen, men slet ikke som før.. den opfører jeg også noget mystisk..

Knuz fra Jane

Anmeld

2. oktober 2009

anna-jonas

Fuldammer du?? Jeg fødte 1 marts, og havde jo selvfølgelig mens. eller blødning i 2-3 uger efter fødslen. Har så ikke haft min mens siden, da jeg fuldammer..................
Flere i min mødregr. har dog fået deres mens. selvom de også fuldammer.

Mette

Anmeld

2. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
uha søde, det er du nok nødt til at finde dig i
Det er heldigvis helt almindeligt at få sin mens efter fødslen og så udebliver den pludselig igen... kroppen skal lige finde ud af det hele, og nogle er længere om det end andre Så der er ingen grund til bekymring, kun irritation

krammer

Anmeld

2. oktober 2009

Iliasmor

jeg har født i slutning af maj og har heller ik fåetmin mens d sku dog være meget normalt at der kan gå op til et år..

Anmeld

2. oktober 2009

Karo

Det er meget normalt man ikke får sin menstration mens man ammer. Min kom først 1 måned efter jeg havde stoppet med at amme og der var Marcus 8 måneder. Så tag du det bare helt roligt. Det er meget normalt at der kan gå lang tid før systemet er sig selv igen.

Anmeld

2. oktober 2009

Harfeletten

Karo skriver:

Det er meget normalt man ikke får sin menstration mens man ammer. Min kom først 1 måned efter jeg havde stoppet med at amme og der var Marcus 8 måneder. Så tag du det bare helt roligt. Det er meget normalt at der kan gå lang tid før systemet er sig selv igen.

Jamen jeg ammer jo ikke ..
Blødte i 10 dage efter fødslen, som jo er helt normalt.
Så fik jeg min første mens i slutningen af august, som varede 4 dage, og så tænkte jeg "fint, så kører det" men så er den bare ikke kommet siden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.