Hvor længe gik der...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2016

BabyMamaAntonsen

Godmorgen

Hvor længe gik der fra i mærkede jeres graviditetssymptomer til I kunne teste positiv? Jeg er efterhånden træt af at blive skuffet efter hver test

Krydser fingre for lidt håb

God dag, alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

Anonym

BabyMamaAntonsen skriver:

Godmorgen

Hvor længe gik der fra i mærkede jeres graviditetssymptomer til I kunne teste positiv? Jeg er efterhånden træt af at blive skuffet efter hver test

God dag, alle 

For mig gik der er en lille uge  jeg havde hovedpine, var svimmel, tendens til kvalme og ømme nippels! Jeg testede først positiv 4+4, testene der før var fuldstændig negative.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Anonym

En lille uges tid og vidste egentlig godt den var der, men ville ikke glæde mig for tidligt  testede postivt 3+4

Anmeld Citér

13. oktober 2016

BabyMamaAntonsen

Tak for svar  jeg aner ikke hvor lang jeg er henne hvis jeg er gravid. Men jeg mærker det hele.. håber bare ikke det er indbildning 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Pianisten

Jeg havde symptomer før jeg testede positiv. Testede negativ 3+2, men 3+9 var jeg fuldstændig hysterisk og fik kvalme af thaimad testede flot positiv dagen efter

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Miti's mama

Meget ømme bryster næsten fra begyndelsen. Men begge gange testede jeg først positiv 4+4.

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Cassandra

Godmorgen 

God dag, alle 

Hej

Vi mistede i sommers vores kommende (barn nr 3) datter i uge 28+2. Og jeg er nu gravid igen og kunne denne her gang teste meget positiv allerede i uge 3+2Havde voldsomme brystspændinger og troede faktisk at det var symptomer fra den forhenværende graviditet - men det var det ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.