Følelse af Menstruation smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober 2016

Anonym trådstarter

Kan følelse af menstruation over længere tid (14 dage) være tegn på graviditet? Jeg havde sidst menstruation 15 august, og er derfor sprunget en måned over, og ja den er ikke kommet endnu. Den plejer normalt at komme en gang om måneden. Jeg har testet to gange, aften og middag for en uge siden, men de var negative. Men så siger min veninde at jeg ikke må drikke vildt meget kaffe inden jeg tager en test, og begge gange var det "kaffetis" �� Har det noget at sige? Men i hvert fald har jeg haft menstruation smerter on og off i fjorden dage, men ikke skyggen af blod. Nogen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2016

Baby17

Anonym skriver:

Kan følelse af menstruation over længere tid (14 dage) være tegn på graviditet? Jeg havde sidst menstruation 15 august, og er derfor sprunget en måned over, og ja den er ikke kommet endnu. Den plejer normalt at komme en gang om måneden. Jeg har testet to gange, aften og middag for en uge siden, men de var negative. Men så siger min veninde at jeg ikke må drikke vildt meget kaffe inden jeg tager en test, og begge gange var det "kaffetis" �� Har det noget at sige? Men i hvert fald har jeg haft menstruation smerter on og off i fjorden dage, men ikke skyggen af blod. Nogen der har prøvet noget lignende? 

Jeg ville tage en test igen 

Med morgen urin. Der er indholdet af hcg højest. 

Det kunne godt lyde som om at du er gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.