Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa! Jeg er gravid og er 21 uger henne. Jeg har forinden graviditeten pådraget mig en rygskade som også har givet skævt bækken. Da jeg var 12-13 uger henne begyndte jeg at få mere ondt i lænderyggen end normalt og i samarbejde med lægen blev jeg deltidssygemeldt da jeg ikke kunne varetage mit job som det var. Nu arbejder jeg 4 timer om dagen og det er ellers gået godt. Jeg har kunnet hvile når jeg kom hjem og så ellers klare daglidagen og så gerne gå en tur om aftenen for at holde det ved lige.
Nu er det bare blevet slemt og havde virkelig ondt da jeg tog hjem i dag. Både i lænderyg men især ud i hofterne og nu sidder det både foran og bagpå ved hofterne samt jeg kan ikke gå ture mere da jeg får ondt i lysken og i dag er det begyndt at sidde i midten nederst som sådan en sidestik. Aner ikke hvad der sker... kan det være bækkenløsning eller en urinvejsinfektion? Jeg er virkelig lost.. vil under alle omstændigheder snakke med lægen hvis det fortsætter, men ville lige høre om jeres erfaringer med smerter som disse
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skal lige siges det også sidder i haleben og baller, glemte at få det med
Anonym skriver: Hejsa! Jeg er gravid og er 21 uger henne. Jeg har forinden graviditeten pådraget mig en rygskade som også har givet skævt bækken. Da jeg var 12-13 uger henne begyndte jeg at få mere ondt i lænderyggen end normalt og i samarbejde med lægen blev jeg deltidssygemeldt da jeg ikke kunne varetage mit job som det var. Nu arbejder jeg 4 timer om dagen og det er ellers gået godt. Jeg har kunnet hvile når jeg kom hjem og så ellers klare daglidagen og så gerne gå en tur om aftenen for at holde det ved lige. Nu er det bare blevet slemt og havde virkelig ondt da jeg tog hjem i dag. Både i lænderyg men især ud i hofterne og nu sidder det både foran og bagpå ved hofterne samt jeg kan ikke gå ture mere da jeg får ondt i lysken og i dag er det begyndt at sidde i midten nederst som sådan en sidestik. Aner ikke hvad der sker... kan det være bækkenløsning eller en urinvejsinfektion? Jeg er virkelig lost.. vil under alle omstændigheder snakke med lægen hvis det fortsætter, men ville lige høre om jeres erfaringer med smerter som disse
Det kunne godt tyde på bækkenløsning - det var de samme symptomer jeg havde i hvert fald
Hvad det kan være er svært at svare på, men jeg ville ringe til lægen i morgen for at være sikker på hvad du skal gøre.. Det er en speciel situation med din ryg, så hellere passe lidt på.. Og det siger jeg ud fra det synspunkt at nej, det er ikke en sygdom at være gravid, men det er et ekstra pres på din krop. Du har noget med ryggen du skal være obs på, og det er dig der bedst kan bedømme om er tryg, eller du har brug for et ekstra lægebesøg...
Roamer skriver: Det kunne godt tyde på bækkenløsning - det var de samme symptomer jeg havde i hvert fald
Det håber jeg virkelig ikke, men snakker med lægen hvis det bliver ved for i dag er det godt nok uudholdelig... kan ingen steder være.. kan heller ikke få ro når jeg ligger
Men så er det godt at lillepigen er så aktiv at hun i dag var ved at vælte min tablet af maven, det gør virkelig det hele værd når der er de øjeblikke
Anonym skriver: Det håber jeg virkelig ikke, men snakker med lægen hvis det bliver ved for i dag er det godt nok uudholdelig... kan ingen steder være.. kan heller ikke få ro når jeg ligger Men så er det godt at lillepigen er så aktiv at hun i dag var ved at vælte min tablet af maven, det gør virkelig det hele værd når der er de øjeblikke
Det er så horribelt, det jeg har hadet mest ved min graviditet er bækkenløsningen fik det også uhyggeligt tidligt, og har været sengeliggende de sidste 4 måneder - man føler sig som en handikappet hval, der bare 'dovner' på sofaen
Lige de øjeblikke der gør alle ubekvemmelighederne det værd det er heldigvis en stærk og rask pige der buldrer rundt i min mave, og det tager jeg gerne 6 måneders bækkenløsning og 45 kg vand i kroppen for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128