Ægløsningstest = graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.250 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej damer,

jeg har lige taget en valmed ægløsningstest (se billede), men jeg tror, at min ægløsning har fundet sted for nogle dage siden.. kan den test på billedet betyde, at jeg er gravid eller forstår jeg ingenting af det der testsystem? 

Jeg er træt og har ømme bryster.. 

Tak for jeres tid! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2016

Frk.S

Den ægløsningstest er ikke positiv  (teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere).

Det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke kan være gravid. Men der vil det nok være smartere med en graviditetstest, hvis du vil konstatere om du er gravid. 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Den ægløsningstest er ikke positiv  (teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydeligere).

Det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke kan være gravid. Men der vil det nok være smartere med en graviditetstest, hvis du vil konstatere om du er gravid. 

Jeg ved godt, at den ikke er positiv, jeg har bare ingen anelse om, hvordan den skal se ud, hvis man er gravid.. 

tak for dit svar. 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

loubri

Anonym skriver:

Jeg ved godt, at den ikke er positiv, jeg har bare ingen anelse om, hvordan den skal se ud, hvis man er gravid.. 

tak for dit svar. 

Man kan som udgangspunkt ikke se på en ægløsnings test om man er gravid. Der skal en graviditets test til. Da ægløsnings test måler noget andet end hcg, som fortæller om man er gravid og som en graviditets test måler. Hvis du havde ægløsning for et par dage siden, kan du ikke allerede se om du er gravid. Desværre. Test når mens udebliver eller 4+0. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.