Tidlig scaning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
7 svar
1 synes godt om
12. oktober 2016

Babykuller

Jeg vil lige høre om i synes en tidlig scanning er en go idé eller dårlig idé 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2016

Babykuller

Babykuller skriver:

Og hvorfor 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Debatpigen.

Babykuller skriver:

både god og dårlig..

jeg fik tidlig scanning 5+6 grundet blødning. De fandt ikke fostret, men scanning igen 7+0 var baby der.. Så god ide hvis man venter. Dårlig hvis man tager til en ultra tidlig en og bliver bekymrret

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Pianisten

Jeg synes det er en god idé hvis man er bekymret, men en dårlig idé hvis man tager for tidligt afsted. Jeg betalte selv for en da jeg var 6+2 og den var jeg rigtig glad for, for fik aflivet alle mine "mareridt" om vindæg, graviditet uden for livmoderen og hvad man ellers hører om kan gå galt. Det gav mig tryghed. Men jeg synes ikke man skal gøre det for tidligt, for så er det man kan risikere ikke at se noget og dermed blive endnu mere bekymret.

Anmeld Citér

12. oktober 2016

NejaJ

Hejsa.

Jeg syns det er en dårlig idé, fordi jeg var til scanning da jeg var omkring 6+4 og der var der ingen hjertelyd...

Jeg var MEGET bekymret i de 14 dage jeg skulle vente på næste scanning.. Men fik alligevel taget blodprøve for at se om tallene steg som de skulle, og fik svar dagen efter at de var som de skulle...

MEN! 

Selvom du får taget blodprøvet for at se tallene, er der stadig en bekymring indeni, og man kan IKKE slippe den før du er HELT sikker på at have set et lille hjerte blinke <3

Jeg fik en scanning fordi jeg var overbevist om at jeg var meget længere henne, men det var jeg ik! Men maven ligner en som er MEGET længere henne... På det billede nedenfor blev taget igår, 8+3.

KNUS!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Babykuller

Debatpigen. skriver:

både god og dårlig..

jeg fik tidlig scanning 5+6 grundet blødning. De fandt ikke fostret, men scanning igen 7+0 var baby der.. Så god ide hvis man venter. Dårlig hvis man tager til en ultra tidlig en og bliver bekymrret

Tak for råd, jeg ville vente til 7+0 ca er bare så nysgerrig og spændt på om alt er som det skal være. 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Babykuller

Pianisten skriver:

Jeg synes det er en god idé hvis man er bekymret, men en dårlig idé hvis man tager for tidligt afsted. Jeg betalte selv for en da jeg var 6+2 og den var jeg rigtig glad for, for fik aflivet alle mine "mareridt" om vindæg, graviditet uden for livmoderen og hvad man ellers hører om kan gå galt. Det gav mig tryghed. Men jeg synes ikke man skal gøre det for tidligt, for så er det man kan risikere ikke at se noget og dermed blive endnu mere bekymret.

Det er lige præcis derfor jeg vil vente til 7+0 så burde der være hjerteblink, hvis alt er som det skal være. 

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Babykuller

NejaJ skriver:

Hejsa.

Jeg syns det er en dårlig idé, fordi jeg var til scanning da jeg var omkring 6+4 og der var der ingen hjertelyd...

Jeg var MEGET bekymret i de 14 dage jeg skulle vente på næste scanning.. Men fik alligevel taget blodprøve for at se om tallene steg som de skulle, og fik svar dagen efter at de var som de skulle...

MEN! 

Selvom du får taget blodprøvet for at se tallene, er der stadig en bekymring indeni, og man kan IKKE slippe den før du er HELT sikker på at have set et lille hjerte blinke <3

Jeg fik en scanning fordi jeg var overbevist om at jeg var meget længere henne, men det var jeg ik! Men maven ligner en som er MEGET længere henne... På det billede nedenfor blev taget igår, 8+3.

KNUS!

Det er da en fin mave.  jeg overvejer at ta til scanning når jeg er 7+0 og dermed forhåbentlig være langt nok henne, men det er heller ikke fedt, hvis man bliver mere fortvivlet af det. Er lidt i syv sind, men der er jo også go tid endnu.  tak fordi du delte din historie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.