Eksperthjælp: Ingen graviditet efter godt 1 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
0 svar
0 synes godt om
12. oktober 2016

Lisbeth Jess

Hej.

Jeg er en ung kvinde på 23 år, som efterhånden har prøvet i lang tid at blive gravid med min kæreste.

Min kæreste og jeg har været sammen i over 5 år. Vi valgte at gå i gang med projekt baby sidste år og har derfor prøvet i 1 år og 3 måneder nu, men uden held. Siden jeg stoppede på mine p-piller, har jeg haft uregelmæssig menstruation, der har varieret mellem ca. 30 og 44 dage. Da jeg synes at det ville være for dyrt at købe ÆL-teste hver måned på grund af den uregelmæssige menstruation, har vi bare valgt at hygge os som normalt. Det vil sige mellem 1 og 5 gange om ugen.

Jeg har en idé om, at det ikke er min kæreste, der er noget galt med, da hans ekskæreste har haft et par aborter, mens de var sammen.

Min spørgsmål er, hvad du/i mener, jeg skal gøre? Skal vi fortsætte, som vi gør, da der stadig er en chance? Eller skal jeg prøve at kontakte min læge? Eller er der andre ideer?

Tak på forhånd for svar.

Lisbeths svar

Hej !

Det er tungt når ønsket om graviditet er der og ingenting sker.

Heldigvis er du ung. Alligevel vil jeg anbefale dig ,få en tid hos egen læge.

Bliv undersøgt, få taget blodprøver, så kan I sammen finde ud af hvad næste skridt skal være.

Det kan være du skal ses af en gynækolog.

Min holdning er.

Sandheden er bedre en uvisheden. det er altid bedst at vide hvad du er oppe imod.

Dejligt I hygger jer, fortsæt endelig med det.

Rigtig meget held og lykke.

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.