Lige et pr spørgsmål ang æl test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

214 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg har hørt lidt om at man kan teste positiv for graviditet på æl test, kan det passe?

og er der i så fald nogen der har et billede af æl test som er positiv for graviditet og ikke æl? ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har hørt lidt om at man kan teste positiv for graviditet på æl test, kan det passe?

og er der i så fald nogen der har et billede af æl test som er positiv for graviditet og ikke æl? ??

Jeg har ikke billede, men jeg fik en klokkeklar positiv test.......efter jeg også kunne teste positiv på en G-test, så ikke nogen fordel her.

Lidt over tid blev ægløsningstestens streg næsten helt brunsort, fordi den reagerer unaturligt meget på HCG.

Et godt råd: brug testene til det, de er lavet til.

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg har ikke billede, men jeg fik en klokkeklar positiv test.......efter jeg også kunne teste positiv på en G-test, så ikke nogen fordel her.

Lidt over tid blev ægløsningstestens streg næsten helt brunsort, fordi den reagerer unaturligt meget på HCG.

Et godt råd: brug testene til det, de er lavet til.

Jeg spørger bare fordi jeg burdevære i perioden for æl. Men æl testen er meget meget svag. 

Så det var der jeg tænkte om den var svag fordi det måske kunne være en mulig graviditet. 

Ved så ikke nu hvornår min æl burde være. 

Om det har været der omkring den 30-3 sep eller om den burde være nu her omkring den 14 okt.

Anmeld Citér

11. oktober 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

ÆL testen vil være knald positiv, hvis du er gravid.

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg spørger bare fordi jeg burdevære i perioden for æl. Men æl testen er meget meget svag. 

Så det var der jeg tænkte om den var svag fordi det måske kunne være en mulig graviditet. 

Ved så ikke nu hvornår min æl burde være. 

Om det har været der omkring den 30-3 sep eller om den burde være nu her omkring den 14 okt.

Det er så bare et tegn på, at du enten ikke har ægløsning endnu eller du ikke har fanget den, det har ikke noget med graviditet at gøre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.