Grafitti termostøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2016

Kindfed

Kender I noget til dem? De har dem i Sport24outlet, men jeg har aldrig hørt om dem og er skeptisk af natur 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Tvillingemor80

Kindfed skriver:

Kender I noget til dem? De har dem i Sport24outlet, men jeg har aldrig hørt om dem og er skeptisk af natur 

ked af at sige det - men vi har både haft badedragter og sandaler i det mærke og det har holdt maks 1 mdr.. Det har virkelig ikke været godt.. Men måske vi bare har været uheldige .. 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Har snakket med en medarbejder om lige netup de støvler og hun anbefalede dem enlig ikke til børn da de ikke er goe tex behandlet så de holder ikke lige så godt vand 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Kindfed

Det anede mig. Tak for svar!

Anmeld Citér

11. oktober 2016

MorTil3+

Kindfed skriver:

Det anede mig. Tak for svar!

Vi havde købt et par vinterstøvler til vores datter af det mærke sidste år og ja det endte med at vi købte nogle andre, da hun kom hjem med våde fødder hver dag. Så aldrig mere billigt lort til vores børn.

Anmeld Citér

12. oktober 2016

MorDk

Jeg har hørt dårligt om det mærke... så personligt holder jeg mig fra det. Har ingen personlig erfaring med det, men tager ikke chancen.

Anmeld Citér

12. oktober 2016

Kindfed

Jeg gad ikke engang tage ud og kigge på dem efter de beskeder. Har købt nogen Viking ultra 2.0. Dem har vi ikke prøvet før, men der bliver talt godt om dem, kan jeg se

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.