Tænker i også på Grinny?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2016

Mo9ca

Loa skriver:

Hold fest hvor er mine tanker hos dem lige nu  

Jeg håber SÅ meget de får drømmefødslen og glæder mig til at se deres lille prinsesse!! 

Nu kan jeg godt mærke, at jeg er begyndt at tænke rigtig meget på Grinny. Hvordan mon fødslen er gået/går? Hvordan har lillepigen det, i tilfælde af, at hun er blevet født? Hvordan har mor og far det mon?

Det er så specielt og underligt at tænke så meget på en kvinde som man aldrig selv har mødt, som man kun har fulgt på sidelinjen i noget tid. 

Det må være det klareste bevis på næstekærlighed. At et andet menneskes sorg og  lykke kan optage en så meget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2016

valentinbaby

Nu har jeg ikke været herinde så længe, men har da lagt mærke til navnet, så har ikke lige tænkt på hende - men nu hvor jeg har set tråden her, så gør jeg da og kommer nok til indtil der er en update 

Held & lykke til hende, håber det hele går som smurt - og at det evt. allerede er overstået med stor success og glæde 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Åh ja, jeg tænker rigtig meget på Grinny nu. Håber det går hende godt, at hun har/har haft en fantastisk fødsel og nu nyder sin skønne datter <3

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Loa

Mo9ca skriver:

Nu kan jeg godt mærke, at jeg er begyndt at tænke rigtig meget på Grinny. Hvordan mon fødslen er gået/går? Hvordan har lillepigen det, i tilfælde af, at hun er blevet født? Hvordan har mor og far det mon?

Det er så specielt og underligt at tænke så meget på en kvinde som man aldrig selv har mødt, som man kun har fulgt på sidelinjen i noget tid. 

Det må være det klareste bevis på næstekærlighed. At et andet menneskes sorg og  lykke kan optage en så meget.

Fuldstændig enig 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Snevejr84

Jeg har også tjekket siden en del gange i dag, for lige at se om hun har født 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Sprit25

Grinny! Ud af baby bobbel!! Vi er altså mange ser ventet nåh! 

Spøg til side! Tænker sådan på hende. 

Anmeld Citér

13. oktober 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Tror vi er mange, der venter spændt på nyt 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

valentinbaby

Har jeg overset en tråd eller venter vi stadigvæk på nyt? 

Anmeld Citér

14. oktober 2016

MorTilN

Jeg tænker rigtig meget på Grinny og deres lille pige, håber de har det godt alle 3.

Grinny kom nu vi alle er så nysgerrige

Anmeld Citér

14. oktober 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
valentinbaby skriver:

Har jeg overset en tråd eller venter vi stadigvæk på nyt? 

Vi venter stadigvæk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.