Hjælp til halloween skattejagt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
2 svar
2 synes godt om
11. oktober 2016

modesty

Min søn har fødselsdag snart og har ønsket halloween tema med græskar og zombiekage o.s.v. 

Vi skal holde en skattejagt og jeg er lidt tom for idéer. Jeg har googlet en masse men synes mest at idéerne er til større børn. 

Sidste år holdt han ninja skattejagt hvor børnene skulle igennem 3 prøver for at blive ninjaer - ramme med bolde i en spand, slå kolbøtter på trampolinen (og én ting til som jeg ikke kan huske, heh).

Jeg tænker lidt noget i samme stil - med 3 poster; en vampyr-post, en zombie-post og en spøgelses-post. Den sidste, spøgelses-posten er dér hvor de finder skatten og min mand skal være klædt ud som spøgelse. Desuden har vi et storskraldsrum i gården som er ligesom et stort bur, med nøgle til. Der kan være en zombie låst inde i buret. Og så har vi noget buskads som børnene leger hule i, det kunne man evt. også bruge.

Men jeg har lidt svært ved at finde nogle prøver som passer til temaet, og til alderen. Er der nogen der har gode idéer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Carina:-)

Finde orme med munden i jord- Knust oreos med vingummiorme

Røre ved slimede ting under et klæde  og gætte hvad det er 

Medisterpølse er tarme pillede vindruer er øjne et stykke råt lever er tunge osv.

Drikke blod med sugerør for at få fat i en ledetråd på bunden af glasset . Blod er lunt tranebærsaft. 

Det var lidt af det jeg har brugt når rollingerne har holdt halloween. :) 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

modesty

Carina:-) skriver:

Finde orme med munden i jord- Knust oreos med vingummiorme

Røre ved slimede ting under et klæde  og gætte hvad det er 

Medisterpølse er tarme pillede vindruer er øjne et stykke råt lever er tunge osv.

Drikke blod med sugerør for at få fat i en ledetråd på bunden af glasset . Blod er lunt tranebærsaft. 

Det var lidt af det jeg har brugt når rollingerne har holdt halloween. :) 

Fedt, tak :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.