Emil er smadre syg og dårlig 39.3 i feber, har fået noget infektion på luft vejene og trækker vejret meget tyndt. Har været ved vagtlæge, der kan ikke gøres noget andet end at give panodil hvis han ikke kan sove, han tjekkede for nakke stivhed også og vi fik af vide at hvis vi mister kontakten til ham skal vi ringe med det samme og at han nok kan risikere at have feber i 3-5 dage, ja er så ikke det jeg er gal over. MEn vuggestue.... Surprice
Emil var lidt træt i morges og valgte at måle hans temp som så kun var 27,8 og han kom i vuggestue da han jo ikke skal vænnes til at blive hjemme hver gang han er træt eller doven, i vedhvad jeg mener. Jeg skal så ud med en veninde og shoppe og købe diverse små ting vi mangler herhjemme og Frank vil så hente ham kl 15 en time senere end han plejer at blive hentet og så vil de hente mig ved bussen.
Han kommer derover og Emil sidder og hænger på armen (af en ny MEGEt ung vikar som kun er nr 2 dag idag og ingen andre oædagoger i nærheden) og han er pylret og er meget lettet da han ser sin far.
Vi kommer hjem og han koger nærmest, kan ligefrem mærke det igennem hans tøj og på hans hænder og ikke engang det nye legetøj jeg har købt er særlig interessant for ham og hans feber er 39.3 og hans vejrtrækning lyder noget underligt og vi får ringet til vagtlæge osv.
Og jeg koger af raseri og ringer derover til hans vuggestue for at snakke med en leder da jeg er meget interesseret i hvad det er for en uduelig vikar de har og hvor længe hun har været alene med børnene, men er self ingen så skal ringe i morgen tidlig, overvejer faktisk at gå derover så de virkelig kan se hvor jeg koger, var ved at tude så gal var jeg.
Man ringer fandme efter forældrene og et hver menneske med respekt for sig selv kunne sgu da se han var syg, han var lig bleg rigtig ked af det og brand varm. Men nej hun siger bare til Frank at han er lidt pylret, ja tror da fanden kælling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld