Hvornår får man ikke en bio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.256 visninger
8 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen skønne kvinder

Har hørt meget om den såkaldte bio ig har et spørgsmål. 

Jeg har i over en uge nu testet svagt positivt og igår fik jeg den første tydelige positive test som kunne ses i strækt arm "yeahhhhh" og testen hos lægen blev også positiv svag men positiv.  Han mærkede på min livmodere og kunne mærke den var begyndt at blive blødere og sagde så at jeg var gravid og igen "yeahhhh" (begge test var taget på tynd urin) manden spurgte så i går aftes om jeg ikke ville bruge den sidte test her til morgen og jeg sagde ja. Men her var den virkelig svag som i jeg næsten ikke kunne se den. Hvilket bekymrede mig når den i går var så tydelig og lægens også var positiv. Og jeg frygter så det er en bio. Jeg er 5+1 idag hvis man regner fra første mens og op til første positive æl test. Jeg er bare så nervøs for at det er en bio  selvom mit hcg var steget meget fra testen i søndags til den igår. 

Håber nogen ved noget om det eller måske har lidt af en solstråle historie. 

God tirsdag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen som ved noget her

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Anonym

læste et sted at det er 6+0 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

modesty

Anonym skriver:

Slet ingen som ved noget her

Jamen du kan jo altid miste. På et tidspunkt vil man så bare ikke længere kalde det en bio, men risikoen for at miste er der jo stadig.

MEN det er IKKE sådan at jo tydeligere en streg jo "mere gravid" er man. En streg er en streg og styrken kan variere fra test til test :-)

Anmeld Citér

11. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Som forklaret ovenfor: En "bio" er blot en betegnelse for en graviditet, som går til på det meget tidlige stadie (før 6+0). Man kan miste på alle tidspunkter i en graviditet, men risikoen falder uge for uge.

En graviditetstest og undersøgelserne ved din læge siger intet om "hvor gravid" du er - men blot at der er noget "i gærde", som forhåbentlig bliver til en sund og rask baby om mange måneder.

Kun tiden kan give dig svaret, desværre!

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jamen du kan jo altid miste. På et tidspunkt vil man så bare ikke længere kalde det en bio, men risikoen for at miste er der jo stadig.

MEN det er IKKE sådan at jo tydeligere en streg jo "mere gravid" er man. En streg er en streg og styrken kan variere fra test til test :-)

Syntes bare mange siger at hvis man svinger imellem positiv og svag positiv og negativ så det en bio

Anmeld Citér

11. oktober 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Syntes bare mange siger at hvis man svinger imellem positiv og svag positiv og negativ så det en bio

Mange siger så meget

Forskellig "tydelighed" i stregen kan påvirkes af testmærke, væskeindtag, tidspunkt på dagen, osv.

Men det er selvfølgelig klart, at begynder du at teste negativt, er det tegn på at dit HCG niveau er faldet og at graviditeten ikke blev til noget i denne omgang.

Jeg håber at tiden vil gøre dig mere rolig og at alt er som det skal være.

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Mange siger så meget

Forskellig "tydelighed" i stregen kan påvirkes af testmærke, væskeindtag, tidspunkt på dagen, osv.

Men det er selvfølgelig klart, at begynder du at teste negativt, er det tegn på at dit HCG niveau er faldet og at graviditeten ikke blev til noget i denne omgang.

Jeg håber at tiden vil gøre dig mere rolig og at alt er som det skal være.

Mine test har svinget mellem at være de 3 ting men så positive igen ikke så meget negstive der er det kun remas der er negative så de svinger mest mellem hvor positive de er

Anmeld Citér

11. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Mine test har svinget mellem at være de 3 ting men så positive igen ikke så meget negstive der er det kun remas der er negative så de svinger mest mellem hvor positive de er

Mit bedste råd. Ta en dyb indånding, slap af og nyd du er gravid. Du bløder ikke, du har positive teste og din læge har bekræftet det. 

Risikoen for at tabe er der uanset om du bekymre dig eller ej. 

Tillykke med spiren :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.