Sidste mavebillede fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2016

Rockertand

grinny skriver:

38+0 og det sidste mavebillede er blevet taget i dag 

I morgen kl. 16 møder vi ind på Nykøbing Falster Sygehus og vi kommer ikke hjem derfra før vores lille pige er blevet født 

Jeg er bange, nervøs, spændt og glæder mig alt på samme tid! 

Jeg er bange for at vi ankommer til sygehuset i morgen og får en grim besked som sidst, jeg er nervøs for om det hele kommer til at gå godt og om vi får hende med hjem - men samtidig ved jeg også at det nok skal gå og jeg er spændt på fødslen og der at skulle være mentalt med til en fødsel uden at være proppet med morfin og meget andet og jeg glæder mig til at se hvem hun er, hvor smuk hun er og bare det at holde hende 

Mange tanker her aftenen før, men det er jo nok helt normalt 

Held og lykke Grinny - nu starter et helt nyt liv for jer med storebror som skytsengel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2016

Jems

Kæmpe held og lykke med fødslen  

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Tascha26

grinny skriver:

I morgen kl. 16 møder vi ind på Nykøbing Falster Sygehus og vi kommer ikke hjem derfra før vores lille pige er blevet født 

Jeg er bange for at vi ankommer til sygehuset i morgen og får en grim besked som sidst, jeg er nervøs for om det hele kommer til at gå godt og om vi får hende med hjem - men samtidig ved jeg også at det nok skal gå og jeg er spændt på fødslen og der at skulle være mentalt med til en fødsel uden at være proppet med morfin og meget andet og jeg glæder mig til at se hvem hun er, hvor smuk hun er og bare det at holde hende 

Alt held og lykke i dag det skal nok gå som planlagt! 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

God-mor

Rigtig god fødsel

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Ønskebarnet2014

Glæder mig så meget på jeres vegne

Det bliver så godt at se billeder af jeres lille pige

Sender alle tanker til jer kl. 16

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Troldemommi

grinny skriver:

Held og lykke Idag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.