Skruk og projektansat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. oktober 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har en pragtfuld søn på halvandet og vi drømmer om at få flere. Jeg fødte vores søn kort før jeg afleverede mit speciale og gik fra barsel til jobsøgning. Efter et halvt år lykkedes det endelig. Jeg har fået job og det er en kæmpe chance med et stort ansvar og gør jeg det godt er det super godt at få på cvet.

Med men men... Stilling er tidsbegrænset til sommerferien, og skal jeg så ud og søge nyt job og risikerer at være jobsøgende i et halv år igen eller mere inden næste job, så er udsigterne til en lillebror eller lillesøster ikke lige om hjørnet de næste år. 

Jeg kunne også vælge at droppe præventionen nu, eller i starten af det nye år, men så risikerer jeg at skulle ud og søge job som gravid hvilket ikke er særligt fedt og er jeg så overhovedet berettiget til barsel fra mit nuværende arbejdsplads? 

Jeg er 28 år, så hvis vi gerne vil have 3-4 børn inden jeg bliver for gammel så skal der jo ikke gå alt for mange år før vi får den næste, men en fast indtægt er jo også vigtig. Hvad ville i vælge, karriere eller endnu et barn nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.