Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år og fik i april en dejlig skøn dreng sammen.
Men i øjeblikket har jeg det rigtig svært med ham da han går hjemme og er sygemeldt pga han har brækket ryggen og venter på blive opereret.
Jeg ved ikke helt hvad det er der gør jeg har det som jeg har det for jeg elsker ham selvfølgelig. Og for min søns skyld vil jeg gøre alt så han også har sin far, da han er en super far. Bider utrolig mange ting i mig for eksempel når vi er ude KAB han godt nogle gange tale ned til mig og det gør mig ked af det. Føler også tit han irettesætter mig som et lille barn . HAn sidder tit sidder foran sin computer og det er mig der klare alt det huslige. Mig der ligger Lillemand i seng, mig der står op med ham nat og morgen - det første han gør når han står op er at gå ide og ryge, lave kaffe og sidde ved sin pc.
Tit tænker jeg bare om det vil være nemmere at jeg fandt mit eget sted med min søn men så ved jeg med garanti han os vil stille sig på bagbenene og ikke være samarbejdsvilling overhoved - blandt andet alle møbler er stort set "hans" da vi solgte alle mine da vi flyttede sammen så vil ingen ting have og pengene er desværre ikke så store i øjeblikket.
Dengang vi fandt sammen var jeg min Eks utro med ham og fortryder det så meget nu og ved ikke om det er det som måske gør det?
Føler selv jeg har brug for afstand fra ham men hvorfor ? Han er jo i bund og grund en perfekt far og behandler da os mig godt .
Årh havde bare sådan brug for luft
Anmeld
Citér