Æl på dag 29-30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. oktober 2016

blomst14

Jeg har brugt æl test og stod med positiv æl i lørdags ved middagstid. Cd 29. Vi hyggede os derfor sen lørdag aften. Mon det er nok? 

Nå. Mit spørgsmål var faktisk om der er noge der kender til det med sen æl?  Og er blevet gravide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2016

Ras.mussen

blomst14 skriver:

Jeg har brugt æl test og stod med positiv æl i lørdags ved middagstid. Cd 29. Vi hyggede os derfor sen lørdag aften. Mon det er nok? 

Nå. Mit spørgsmål var faktisk om der er noge der kender til det med sen æl?  Og er blevet gravide? 

Det er super fint, fra din positive ÆL test går der mellem 24-36 timer, til du ren faktisk har ÆL. Sæden kan leve i kvinden op til 5 dage. 

Udover det vil jeg fortæller dig at der går 14 dage  før du får din menstruation, som forhåbentlig udebliver. Dvs. Din cyklus denne gang er på 43 dage. 

Held og lykke. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Ras.mussen

blomst14 skriver:

Ps. Sen ÆL har intet at gøre med chancer for graviditet, det er det samme. Det eneste det betyder er at dine cyklusser er længer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.