Sjov gyserhistorie??? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. oktober 2016

Muffinmus

Skal holde halloween fødselsdag for 2-3 klasse.

Mangler en sjov gyserhistorie der er spændende men ikke for uhyggelig?? Gyser.dk dur ikke...

Nogen gode forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2016

Roamer

Viwisa skriver:

Skal holde halloween fødselsdag for 2-3 klasse.

Mangler en sjov gyserhistorie der er spændende men ikke for uhyggelig?? Gyser.dk dur ikke...

Nogen gode forslag? 

Hvad med R. L. Stines historier?  dem der hedder Gåsehud? Dem læste jeg meget, da jeg var barn - og der er faktisk også udgivet en film om en af bøgerne sidste år, med Jack Black i hovedrollen 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Muffinmus

Roamer skriver:

Hvad med R. L. Stines historier?  dem der hedder Gåsehud? Dem læste jeg meget, da jeg var barn - og der er faktisk også udgivet en film om en af bøgerne sidste år, med Jack Black i hovedrollen 

Det er bøger ikke?? 

Kunne være en mulighed til generel hyggelæsning, men til fødselsdagsfesten skal jeg bruge noget kort, ellers hører de ikke efter og tiden skal også bruges på mad osv 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Roamer

Viwisa skriver:

Det er bøger ikke?? 

Kunne være en mulighed til generel hyggelæsning, men til fødselsdagsfesten skal jeg bruge noget kort, ellers hører de ikke efter og tiden skal også bruges på mad osv 

Ah ja - det er bøger, så det dur nok ikke  ellers kan du jo finde på nogle korte gyserhistorier 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

SKJ1993

Hvad med at snuppe dem fra thoms reklamerne, dem der er piv-uhyggelige? Måske man kunne viderudvikle lidt på en af dem? 

Eksempel:

https://youtu.be/O5IJs4oGxm8

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Muffinmus

Ja, jeg leder efter noget der har humor, da jeg ved nogle af dem fra klassen er mere følsomme, så ren uhygge dur nok ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.