Har i lyst til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. oktober 2009

TbCp

at se mine skønne unger?

Kig ind på Svaneungerne

Ja selvom de har været nogle møgunger idag er de altså alligevel ret dejlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

Klumpe-dumpe

øv øv jeg kan ikke se siden (kan godt være pga min skod computer)

Anmeld

1. oktober 2009

iln

Jeg kan heller ikke se den

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

Den gik ned men Carsten har fået den op at køre igen og kan se den på sin computer... men jeg kan heller ikke se den på min.. er lige ved at finde ud af hvad der er galt

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

malucca09 skriver:

øv øv jeg kan ikke se siden (kan godt være pga min skod computer)

Så skulle den være der

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

iln skriver:

Jeg kan heller ikke se den

Så skulle den være der

Anmeld

1. oktober 2009

JustAnotherName

Hvor ser de søde ud 

Hvad siger Liva til, at mor passer andre børn ??

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hvor ser de søde ud 

Hvad siger Liva til, at mor passer andre børn ??

Hun skal vænne sig til det. Hun er helt vild med en af de mindste piger det er ret sødt

Men igår var jeg ude og gå tur med "mine" unger og der stødte vi på Liva og hendes dagpleje, jeg forsøgte at gå forbi uden hun så mig og hendes dagplejer forsøgte at dække lidt for mig, men hun så mig desværre alligevel og råbte på mig og så skyndte jeg mig hen og gav hende et kys og gik igen.
Da jeg hentede Liva fortalte hendes dagplejer så at hun bare havde siddet og kigget efter mig mens tårerne trillede ned af hendes kinder
Øv jeg blev helt ked af det og overvejede et øjeblik om hun skulle være i min dagpleje.... men tror stadig det er det rigtige at hun er blevet i sin egen kendte dagpleje med jævnaldrene børn, også for min skyld så vi kan savne hinanden lidt og være glade når jeg henter hende

Anmeld

1. oktober 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

Hun skal vænne sig til det. Hun er helt vild med en af de mindste piger det er ret sødt

Men igår var jeg ude og gå tur med "mine" unger og der stødte vi på Liva og hendes dagpleje, jeg forsøgte at gå forbi uden hun så mig og hendes dagplejer forsøgte at dække lidt for mig, men hun så mig desværre alligevel og råbte på mig og så skyndte jeg mig hen og gav hende et kys og gik igen.
Da jeg hentede Liva fortalte hendes dagplejer så at hun bare havde siddet og kigget efter mig mens tårerne trillede ned af hendes kinder
Øv jeg blev helt ked af det og overvejede et øjeblik om hun skulle være i min dagpleje.... men tror stadig det er det rigtige at hun er blevet i sin egen kendte dagpleje med jævnaldrene børn, også for min skyld så vi kan savne hinanden lidt og være glade når jeg henter hende

Nåååååh, lille pus da.

Men ja, det er nok sundt nok også at være lidt fra hinanden, og kunne føle savn. Men svært at forstå når man er lille...

Anmeld

2. oktober 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Nåååååh, lille pus da.

Men ja, det er nok sundt nok også at være lidt fra hinanden, og kunne føle savn. Men svært at forstå når man er lille...

Liva elsker heldigvis at komme over til sin dagpleje, men det er bare ikke så sjovt når mor kommer gående forbi uden at tage hende med
Det forstår hun jo ikke og hun er stadig så lille at det er svært at forklare for hende synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.