Positiv i torsdags, negativ i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2016

Ras.mussen

Kristinaaa skriver:

Ja, fordi skal der ikke komme menstruation hvis det er en bio?

Ja det skal der, men tilgengæld hedder det en bio til 6 fulde uger. Så du kan nå at få din "mens" endnu i princippet. 

Men rolig nu, er alle de 4 test du har taget, af samme mærke? Og er de alle tage samme tidspunkt? Og er de taget med morgen urin? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2016

Kristinaaa

Ras.mussen skriver:

Ja det skal der, men tilgengæld hedder det en bio til 6 fulde uger. Så du kan nå at få din "mens" endnu i princippet. 

Men rolig nu, er alle de 4 test du har taget, af samme mærke? Og er de alle tage samme tidspunkt? Og er de taget med morgen urin? 

Det er selvfølgelig rigtigt. Alle testene er Valmed fra Meny. De er ikke alle taget på samme tid af døgnet, men det er alle svagt positive. 

1. Aften

2. Eftermiddag (hos lægen)

3. Eftermiddag

4. Morgen

Men hvis jeg var gravid, burde stregen så ikke blive mere tydelig? Nu kan det jo godt være at jeg ikke stiger så hurtigt, men jeg er alligevel 7 dage over tid...

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Ras.mussen

Kristinaaa skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt. Alle testene er Valmed fra Meny. De er ikke alle taget på samme tid af døgnet, men det er alle svagt positive. 

1. Aften

3. Eftermiddag

4. Morgen

Men hvis jeg var gravid, burde stregen så ikke blive mere tydelig? Nu kan det jo godt være at jeg ikke stiger så hurtigt, men jeg er alligevel 7 dage over tid...

For mig ligger svaret ell. Fejlen, i det du lige har skrevet 

Du kan kun sammenligne testene, ved det selvfølgelig er samme mærke, OG taget på samme tidspunkt. Helst om morgen, da urinen skal have været i kroppen i minimum 4 timer. 

Og ja, det er nok til at dine test ikke bliver tydligere. Da urinen ikke er koncentreret nok. 

Så længe du ikke bløder og har smerter, er det gode tegn. 

Kan du vedhæfte den nyeste test? 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Tascha26

Kristinaaa skriver:

Ja, fordi skal der ikke komme menstruation hvis det er en bio?

Jo, inden uge 7+0 indtil da hedder det en bio. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Jems

Kristinaaa skriver:

1. Aften

3. Eftermiddag

4. Morgen

Mine blev aldrig særlig tydelige men de var positive inden for tiden 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

God-mor

Kristinaaa skriver:

Jeg tog en graviditetstest torsdag aften som var svagt positiv. Se billederne her:  https://www.baby.dk/debat/280155pi1/proever-at-blive-gravid/er-min-graviditettest-positiv.aspx 

Alle mente den talte som positiv og jeg dermed var gravid. 

Lørdag tog jeg en test igen, som blev svag positiv efter ca. 5 minutter, så ved ikke om den tæller som negativ eller som positiv. Men testen igår var slet ikke ligeså tydelig som den jeg tog i torsdags. 

Hvad betyder det? 

Hvis der er en streg så er du gravid. 

Stop med at teste mere og stop på at du er gravid, fordi en test viser ikke en ekstra streg ved mindre der er hcg til stede. Jeg venter mit 2. barn og ved både første og 2. barn har jeg fået svage lyserøde streger. De blev aldrig helt røde men jeg har altså en datter på 3 og en levende 14 ugers baby i maven 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Kristinaaa

Ras.mussen skriver:

Du kan kun sammenligne testene, ved det selvfølgelig er samme mærke, OG taget på samme tidspunkt. Helst om morgen, da urinen skal have været i kroppen i minimum 4 timer. 

Og ja, det er nok til at dine test ikke bliver tydligere. Da urinen ikke er koncentreret nok. 

Kan desværre ikke få tændt min telefon så jeg kan sende billedet  
Den vidste svag positiv indenfor 3 minutter. 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Kristinaaa

Jems skriver:

Mine blev aldrig særlig tydelige men de var positive inden for tiden 

Hvordan fik du så lægen til at bekræfte det? Fik taget en hos lægen i fredags og hun ville ikke sige jeg var gravid fordi den ikke var tydelig nok. Men stregen var der godt nok, sagde hun :-) 

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Kristinaaa

God-mor skriver:

Hvis der er en streg så er du gravid. 

Stop med at teste mere og stop på at du er gravid, fordi en test viser ikke en ekstra streg ved mindre der er hcg til stede. Jeg venter mit 2. barn og ved både første og 2. barn har jeg fået svage lyserøde streger. De blev aldrig helt røde men jeg har altså en datter på 3 og en levende 14 ugers baby i maven 

Håber 

Anmeld Citér

11. oktober 2016

Kristinaaa

Ras.mussen skriver:

Her er testen jeg tog igår  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.