Vinterjakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
11 svar
3 synes godt om
9. oktober 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hejsa

Er I begyndt at give jeres børn vinterjakker på? 

Her har vi klaret os med en ekstra trøje og en softshell eller en vindtæt jakke. Men jeg tænker at det er ved at være tiden. Så kunne godt tænke mig at høre hvad I har gjort 

Vil heller ikke begynde for tidligt eller for sent. Men tænker også at der skal være noget til når kulden rigtig bider. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2016

Tascha26

Babyklar87 skriver:

Hejsa

Her har vi klaret os med en ekstra trøje og en softshell eller en vindtæt jakke. Men jeg tænker at det er ved at være tiden. Så kunne godt tænke mig at høre hvad I har gjort 

Vil heller ikke begynde for tidligt eller for sent. Men tænker også at der skal være noget til når kulden rigtig bider. 

Vi er lige startet op med vinterjakke. Dig har mun datter stadig både regntøj og termotøj i børnehaven også hvis der er dage der er knapt så koldt. Men om morgenen sys jeg godtnok en sommerjakke er for kold går nok heller ikke andet end et par uger før flyverdragt og sådan kommer med i børnehave

Anmeld Citér

9. oktober 2016

helle85

Babyklar87 skriver:

Hejsa

Min dreng har haft sin vinterjakke på hele ugen da han ikke kunne vente mere (han havde glædet sig til at bruge den, ikke pga kulden)

Min datter har kun haft sin på 2 gange men tror hun skal til at bruge den fra nu af, da det var rigtig koldt da vi var ude at gå i går aftes.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Guldlok88

Her bruger han termojakke, ingen grund til andet endnu  det er stadig 10-15 grader endnu, så der går noget tid endnu 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Bshizzle

Min dreng på 10 år har en efterårs jakke på med en trøje med lynlås indenunder.. 

Der ud over har han en Termojakke som jeg håber lidt på han tager på fra næste uge af.. 

Men min søn vil selv bestemme 

Men ja.. Jeg syntes faktisk det er begyndt at være ret koldt.. 

Så jeg har selv fundet min vinterjakke frem pg det samme har min søn på 5 år  (i børnehaven har han termotøj samt regntøj på). 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min datter på 2½ har haft vinterjakken på hele ugen, men min søn på 8 havde en tyk trøje og en halvtyk jakke på da han var her i sidste weekend (han er delebarn m. bopæl hos far).

jeg har selv bare en varm trøje og en uldfrakke ud over.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Skouboe

Mine unger har lige fået en totalt lækker fleece hver fra Didrikssons, og med den indenunder, regner jeg med at de kan bruge deres overgangsjakker lidt endnu.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Babyklar87 skriver:

Hejsa

Vi har fundet dem frem her i weekenden. Så i morgen kommer de i brug.

Anmeld Citér

9. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg tror min datter får den med fra i morgen. Det er alligevel ved at være for koldt til at uldtrøjen er nok om morgenen. Vi er ellers storforbrugere af uld, og jeg bruger en uldtrøje i stedet for jakke lidt endnu

Anmeld Citér

9. oktober 2016

B&J

min får begge dele med.

fordi når vi går i skolen om morgen er der max 5-7 grader også tit når vi skal hjem er der 10-15 grader så det bliver slæbt frem og tilbage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.