Når man bruger æl- udbleven mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej i dejlige kvinder herinde

Jeg har ikke den vilde forstand på alt det her æl og mens halløj.

Jeg fik en positiv æl test den 19. Sep. Og skulle have haft mens d. 3 okt. Som er udebleven. 

Men tester desværre negativt på g test.

Jeg har niv og jag i underlivet højre side. Ømme bryster og tunge. Vågnede efter en kort lur igår med kvalme og sindsyg hovedpine, kvalme her til mogen også. Oppustethed og luft. 

Manden og jeg snakkede så om min cyklus ikke blot er blevet rykket. Men kan den det når jeg havde positiv æl d. 19? Min mens har været reglmæssig siden juni. Men f.eks ved ureglmæssig kan man så stadig regne med mens 14 dage efter æl? Eller ligger det fast 14 dage efter æl lige meget om man har reglmæssig eller ureglmæssig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen med kenskab her

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Jeg fik en positiv æl test den 19. Sep. Og skulle have haft mens d. 3 okt. Som er udebleven. 

Jeg har niv og jag i underlivet højre side. Ømme bryster og tunge. Vågnede efter en kort lur igår med kvalme og sindsyg hovedpine, kvalme her til mogen også. Oppustethed og luft. 

Manden og jeg snakkede så om min cyklus ikke blot er blevet rykket. Men kan den det når jeg havde positiv æl d. 19? Min mens har været reglmæssig siden juni. Men f.eks ved ureglmæssig kan man så stadig regne med mens 14 dage efter æl? Eller ligger det fast 14 dage efter æl lige meget om man har reglmæssig eller ureglmæssig?

Ja menstrution ligger 14 dage efter ÆL, uanset om cyklusserne er regelmæssige eller uregelmæssige. 

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Ved uregelmæssige cyklusser ligge ÆL bare senere end ved en cyklus på 28 dage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.