Trækker de mine børnepenge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2016

quindelist

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar 

Jeg ville meget gerne betale den, men der er ikke penge til det. Vi har sat vores hus til salg og der er bare ikke penge til det   Andre af vores regninger er heller ikke blevet betalt denne måned. Det var enten dét eller mad på bordet 

Skynd du dig at ringe til kommunen og de andre hvor i har udskudt betalingen, forklar dem situationen og få lavet en aftale -så skal du heller ikke gå og spekulere over det.

De fleste er til at tale med men det forudsætter at de ved hvad der sker.

kram til dig -det er en svær situation når der bare ingen penge er, jeg håber det hele løser sig på en god måde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2016

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Sagen er den at der denne måned ikke har været penge til daginsitutionen så den er ikke betalt den 1.oktober som den skulle... 

'Når' de at se det indtil den 20. hvor børnepengene kommer eller får man først en rykker eller hvordan ?

På forhånd tak 

Er ret sikker på at de skal sende 3 x rykkere inden de må gribe til andre sanktioner. 

Men det er altid en god idé at ringe til dem .

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Anonym

Ring til samtlige af dem i ikke kan betale og få lavet en ordning med dem.... Ellers ender du i en ond cirkel som blot skaber endnu større problemer for sig... At du tager første skridt selv viser en del når du henvender dig... Du bliver nød til at tænke langsigtet.... ALLE kan desværre ende i sådan en situation, så ring og forklare hvordan det hele forholder sig, afmeld alt du kan.. Såsom tv mm og lev på en sten til der kommer lysere tider det er surt når det står på, men giver en bedre langsigtet løsning..

Kram til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.