Har brug for et råd. Jeg er begyndt at mødes en del med en kvinde der har en datter på samme alder som min, og de leger rigtig godt og bare passer godt sammen. Jeg synes også kvinden er virkelig sød, og vi snakker og hun er godt selskab.
Problemet er bare at hun til tider dufter knap så godt. Jeg har en irriterende god lugtesans, og det gør det jo bare værre. Det er ikke hver gang vi ses, og er ikke et problem når vi er udenfor. Men når vi er inde, så kan jeg nærmest ikke tænke på andet end den der lugt af sved der bare overrumpler mig.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. For kan som sagt rigtig godt lide hende ellers og vil ikke stoppe med at mødes og lade børnene lege. Men det fylder bare så meget alligevel. Må også indrømme at jeg ikke kan lade være med at tænke at andre også bliver generet af det når vi er inde et sted.
Jeg har kun kendt hende mindre end en måned, og det er ikke sådan et tæt veninde forhold vi har. Så synes ikke jeg kan tillade mig at sige noget. Hvad ville I gøre? Nogen der har oplevet noget lignende?
Anmeld
Citér