Rygning og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
21 synes godt om
8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Hej kære mødre.

Jeg fødte en dejlig datter for knap 2 uger siden, og er selvfølgelig rigtig glad. Dog kan jeg mærke at jeg i løbet af aftenen begynder at blive en smule trist og føler mig ensom, nok pga vi befinder os i vores lille bobbel og overhovedet ikke kommer ud for døren 

Før jeg blev gravid røg jeg et par smøger om dagen, og brugte dem virkelig til at stresse af og lige finde mig selv igen, men stoppede selvfølgelig da jeg fandt ud af at jeg var gravid, og har ikke rørt det en eneste gang under graviditeten!

Men nu kan jeg virkelig mærke at trængen kommer snigende igen, og tanken om bare lige at ryge én smøg og lige få slappet af fylder rigtig meget   Men nu har jeg jo min dejlige datter og kunne aldrig finde på at ryge i nærheden af hende og samtidig ammer jeg. 

Men hvis jeg valgte at tage en smøg et tidspunkt, ved jeg at det ville være bedst at gøre det efter en amning, og ved at der er længe til næste, men åh den samvittighed!!

Hvad gør i andre som ryger og ammer? og tænker i over alle de giftstoffer osv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2016

MotherDearest

Anonym skriver:

Hej kære mødre.

Jeg fødte en dejlig datter for knap 2 uger siden, og er selvfølgelig rigtig glad. Dog kan jeg mærke at jeg i løbet af aftenen begynder at blive en smule trist og føler mig ensom, nok pga vi befinder os i vores lille bobbel og overhovedet ikke kommer ud for døren 

Før jeg blev gravid røg jeg et par smøger om dagen, og brugte dem virkelig til at stresse af og lige finde mig selv igen, men stoppede selvfølgelig da jeg fandt ud af at jeg var gravid, og har ikke rørt det en eneste gang under graviditeten!

Men nu kan jeg virkelig mærke at trængen kommer snigende igen, og tanken om bare lige at ryge én smøg og lige få slappet af fylder rigtig meget   Men nu har jeg jo min dejlige datter og kunne aldrig finde på at ryge i nærheden af hende og samtidig ammer jeg. 

Men hvis jeg valgte at tage en smøg et tidspunkt, ved jeg at det ville være bedst at gøre det efter en amning, og ved at der er længe til næste, men åh den samvittighed!!

Hvad gør i andre som ryger og ammer? og tænker i over alle de giftstoffer osv? 

Lad være med at begynde! Du er ikke længere fysisk afhængig og det bliver du hurtigt. Jeg prøvede det samme som dig og tænkte at en ikke kunne skade. Nu er jeg storryger igen og hader at jeg begyndte igen. Du er noget så langt, så hold nu fast i dit rygestop!

Anmeld Citér

9. oktober 2016

Lisette W

Kan du ikke finde nået andet der kan af stresse dig? Det er ok at drikke et halvt glas vin selvom du ammer og det kan virke beroligende��

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Anonym trådstarter

MotherDearest skriver:

Lad være med at begynde! Du er ikke længere fysisk afhængig og det bliver du hurtigt. Jeg prøvede det samme som dig og tænkte at en ikke kunne skade. Nu er jeg storryger igen og hader at jeg begyndte igen. Du er noget så langt, så hold nu fast i dit rygestop!

Du har jo så evig ret! Ja, man ville jo nok falee i igen, hvilket ville være utrolig dumt! Jeg må prøve at distrahere fra de

t!!

Anmeld Citér

10. oktober 2016

Ønsker en lille spire..

Prøv det! Jeg er sikker på at den første cigaret smager helt anderledes (meget mere forfærdeligt) end du husker og så ombestemmer du dig.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.