Har brug for at høre lidt positivt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Dette er for dem der begyndte at teste i uge 4+.

Er der nogen herinden som Har prøvet at få svag positiv og negstiv test i uge 4+(vi snakker svag som i at det ikke kan ses på et billed men kan ses når man står med den i hånden) og hvor den ikke blev tydligere men svingede fra at morgen test var positiv og eftermiddag/aften test negativ osv. Og alligevel var gravide og hvornår fik i så en bragende positiv test?

Kan også være i har prøvet at teste negativ i uge 4 men fik positiv længere henne?

Vi er så bange for den ikke er der for os denne gang selvom jeg fik en svag positiv den dag mens udblev. 

Håber nogen har prøvet det samme og været gravide eller haft negative test hele tiden og stadig været gravide.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

Dette er for dem der begyndte at teste i uge 4+.

Er der nogen herinden som Har prøvet at få svag positiv og negstiv test i uge 4+(vi snakker svag som i at det ikke kan ses på et billed men kan ses når man står med den i hånden) og hvor den ikke blev tydligere men svingede fra at morgen test var positiv og eftermiddag/aften test negativ osv. Og alligevel var gravide og hvornår fik i så en bragende positiv test?

Kan også være i har prøvet at teste negativ i uge 4 men fik positiv længere henne?

Vi er så bange for den ikke er der for os denne gang selvom jeg fik en svag positiv den dag mens udblev. 

Håber nogen har prøvet det samme og været gravide eller haft negative test hele tiden og stadig været gravide.

Hvis du testede positivt og nu tester negativ, er det desværre nok en bio.

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du testede positivt og nu tester negativ, er det desværre nok en bio.

Jeg tester stadig positiv. Den er bare ikke så tydelig. Og den bliver ikke tydeligere. Er snart gået en uge over tid

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Lulu32

Anonym skriver:

Jeg tester stadig positiv. Den er bare ikke så tydelig. Og den bliver ikke tydeligere. Er snart gået en uge over tid

Kan du se teststregen i strakt arm? :-) 

prøv at sætte et billede ind. 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Pianisten

Jeg testede først meget kraftigt positivt 6+0. Før det varierede det en del - fra svagt positiv til næsten helt usynlig. Og jeg har set hjerteblink

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Lulu32 skriver:

Kan du se teststregen i strakt arm? :-) 

prøv at sætte et billede ind. 

I halv strækt arm. Lægen har set en af mine test og sagde positiv men ja den er meget svag.

Men altså har ømme bryster og det er kun blevet værre og har i løbet af de sidste dage haft mild kvalme og idag er det virkelig slemt. Og så har jeg fået hovedpine

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg testede først meget kraftigt positivt 6+0. Før det varierede det en del - fra svagt positiv til næsten helt usynlig. Og jeg har set hjerteblink

Så er der jo håb endnu. Havde også en der var fin positiv man kunne se den okay og nu de meget utydelige. Men så er der håb endnu

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Hvornår startede du med at teste

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Pianisten

Anonym skriver:

Hvornår startede du med at teste

Jeg testede først 3+2 som var fuldstændig negativ. 4+0 lavede jeg så en som var fint positiv, men ikke prangende. Dagen efter lavede jeg en som var næsten negativ, så jeg var jo også enormt bekymret og ked af det. Og det lærte mig så også på den hårde måde at man skal stoppe med at teste mens legen er god Det tager simpelthen alt for hårdt på en mentalt at man bliver ved med at teste.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.