Hej piger
Sagen er den, at jeg desværre havde en MA/SA d. 22. Sep. Jeg skulle der have været 7+3. Fik i den forbindelse målt hcg, som var 7055. D. 26. Sep var det faldet til 744, hvilket var tilfredsstillende. Sidste kontrol af hcg var i tirsdags d. 5. Okt, hvor den var faldet yderligere til 38. Jeg havde allerede søndag op til sidste hcg kontrol udflåd svarene til ægløsning, hvilket jeg ikke helt kunne forstå, med tanke på, at hcg jo formentlig ikke var helt i niveau endnu. Jeg tog derfor en grav. test, i håb om, at den var negativ. Desværre var den fortsat positiv, hvilket gav meget god mening ift hcg på 38, 3 dage efter testen. Sagen er nu den, at jeg fortsat har positive tests og jeg bliver snart idiot af det. Hcg burde nu være så lavt, at det ikke kan fanges på en test, så hvorfor i alverden er de stadig positive? Selv hvis vi antog, at det trods forhøjet hcg, var ægløsning i søndags og jeg allerede skulle være blevet gravid igen, så har ægget jo knap sat sig fast, til at danne ny hcg. Så hvorfor i alverden er de tests stadig positive?
Jeg er klar over, at der ikke er andet at gøre end at vente. Og såfremt testene bliver tydeligere, så skal jeg have målt hcg igen for at kunne fastslå en evt ny graviditet. Men for søren, hvor er ventetiden ulidelig lang!
Er der nogle af jer, der har oplevet noget lign?
Øverste test på billedet er taget igår, den nederste er fra idag.
Hilsen den utålmodige, hvis mand snart får pip af at høre om positive tests 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér