Hvilke gener havde i i graviditeterne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

jeg starte projekt baby nu, har en datter på 4 i forvejen 

med min datter kunne jeg fra uge 8 ikke ligge på maven, jeg havde kvalme og opkast i 20 uger (fra uge 8   Til uge 28), jeg tabte mig 7 kg i starten af min graviditet.. tideligt i forløbet var jeg så dehydreret at jeg stod og besvimede i en butik da jeg handlede.. 

ud over det havde jeg ingen gener, kunne alt selv, havde det godt, kun få plukveer.. 

men hvordan med jeres nr 2 ? Minder første og anden graviditet om hinanden ? Skal jeg forvente det samme når det lykkedes for os ? 

Vil rigtig gerne kunne passe mit job, mine dyr og min datter uden problemer hele graviditeten.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2016

FrkLarsen

Lykkelig-Kvinde skriver:

jeg starte projekt baby nu, har en datter på 4 i forvejen 

med min datter kunne jeg fra uge 8 ikke ligge på maven, jeg havde kvalme og opkast i 20 uger (fra uge 8   Til uge 28), jeg tabte mig 7 kg i starten af min graviditet.. tideligt i forløbet var jeg så dehydreret at jeg stod og besvimede i en butik da jeg handlede.. 

ud over det havde jeg ingen gener, kunne alt selv, havde det godt, kun få plukveer.. 

men hvordan med jeres nr 2 ? Minder første og anden graviditet om hinanden ? Skal jeg forvente det samme når det lykkedes for os ? 

Vil rigtig gerne kunne passe mit job, mine dyr og min datter uden problemer hele graviditeten.. 

Halløjsa 

Min første graviditet tilbage i 2009/10 havde jeg absolut ingen gener overhovedet i hele graviditeten udover lidt vand i kroppen, jeg fik en datter 

Her 2 gang har jeg lidt af kvalme i 6 uger, fra uge 6-12, har problemer med bækkenet og hovedpinen har ingen ende taget desværre. Vi venter en dreng denne gang med ankomst i December.  

Så indtil videre har 2 graviditet været en smule mere besværet end den første 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

heaven

I begge mine graviditeter ( er 25+0 Idag) har træthed været den eneste gene.... så jeg er sluppet heldigt.

Anmeld Citér

8. oktober 2016

Lykkelig-Kvinde

Okay, så kan det måske være at jeg er heldig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.