Akupunktur eller zoneterapi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Akupunktur eller zoneterapi?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

283 visninger
4 svar
3 synes godt om
7. oktober 2016

pb2017

Jeg vil gerne forsøge med enten akupunktur eller zoneterapi - men hvad er bedst? 

Vi har forsøgt i lidt over et år, så nu skal der snart ske noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2016

Jj1709

pb2016 skriver:

Jeg vil gerne forsøge med enten akupunktur eller zoneterapi - men hvad er bedst? 

Vi har forsøgt i lidt over et år, så nu skal der snart ske noget 

Man kan ved nogle behandlere få begge dele i en behandling, hvilket skulle være det bedste.. 

nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men der er en i Aalborg der hedder Bente, som benytter den metode med at kombinere :-)

Anmeld Citér

8. oktober 2016

pb2017

Jj1709 skriver:

Man kan ved nogle behandlere få begge dele i en behandling, hvilket skulle være det bedste.. 

nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men der er en i Aalborg der hedder Bente, som benytter den metode med at kombinere :-)

Tak for svaret  Jeg bor desværre ikke i nærheden af Aalborg - så må opstøve en i mit nærområde 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

nielsen80

Da vi i sin tid kæmpede med at opnå graviditet prøvede jeg både zoneterapi og akupunktur - ingen af delene hjalp, men zoneterapi var klart det mest behagelige, så det ville jeg vælge.

Held og lykke med det!

Anmeld Citér

8. oktober 2016

pb2017

nielsen80 skriver:

Da vi i sin tid kæmpede med at opnå graviditet prøvede jeg både zoneterapi og akupunktur - ingen af delene hjalp, men zoneterapi var klart det mest behagelige, så det ville jeg vælge.

Held og lykke med det!

Tak for svaret  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.