Frygten for at der er noget galt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. oktober 2016

valentinbaby

Jeg er i dag 21+3, og det er min første graviditet (som har været længe ventet) ... 

Men, jeg bliver ved med at gå med en frygt for at der er noget galt, jeg bliver ved med at tro at jeg ikke kommer til at gå til terminen, faktisk frygter jeg at der snart sker noget .. Jeg har absolut ingen symptomer på at der er noget galt så jeg ved at det bare er mit hovede, men nej hvor er jeg dog træt af den her frygt. 

Og lige meget hvor mange gange jeg selv eller andre siger at der ikke er noget galt, så hjælper det ikke - jeg kan ikke slippe frygten, og hver nat drømmer jeg at jeg føder inden uge 27 og for hver dag bliver det værre og fødslen tidligere og tidligere 

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, men nu skal det ud for manden er vist ved at være træt af mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2016

baby_drømme

valentinbaby skriver:

Jeg er i dag 21+3, og det er min første graviditet (som har været længe ventet) ... 

Men, jeg bliver ved med at gå med en frygt for at der er noget galt, jeg bliver ved med at tro at jeg ikke kommer til at gå til terminen, faktisk frygter jeg at der snart sker noget .. Jeg har absolut ingen symptomer på at der er noget galt så jeg ved at det bare er mit hovede, men nej hvor er jeg dog træt af den her frygt. 

Og lige meget hvor mange gange jeg selv eller andre siger at der ikke er noget galt, så hjælper det ikke - jeg kan ikke slippe frygten, og hver nat drømmer jeg at jeg føder inden uge 27 og for hver dag bliver det værre og fødslen tidligere og tidligere 

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, men nu skal det ud for manden er vist ved at være træt af mig 

Kender godt de tanker - det er rigtig øv, for det er svært at nyde graviditeten fuldt ud, med de unødvendige tanker. 

Det eneste jeg kan sige til dig er, nyd din graviditet og som du selv skriver, så har du ingen symptomer på, at baby skulle komme for tidligt  

til dig 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Falk43

Uh kender det . Er selv i 18 +6 og har tanker om at der er noget galt engang i mellem nogle dage fylder det meget . Jeg har Intet at havde det i , det er i mit hovedet . MEN jeg har besluttet at jeg vil være gravid til jeg ikke er det mere og glæde mig over det . F... Om jeg vil være bekymret hver dag .. Og jeg syntes faktisk at det er blevet meget bedre . 

Der var en der skrev at en læge havde sagt til hende , da hun var angst " fea det øjeblik du bliver gravid , kan du miste et barn " altså resten af livet også når du gennemfører din graviditet . Så hvor meget vil du lade angsten fylde . 

Prøv at glæd dig lidt hver dag . Gode tanker giver god energi, der igen giver gode  tanker :-) 

jeg øver mig i hvertfald 

Anmeld Citér

8. oktober 2016

tarkoflen

De tanker havde jeg også meget i min første graviditet. Og alt gik som det skulle, så denne gang håber jeg det går lidt nemmere denne gang. 

Det er møg hårdt at have det sådan. Har du talt med din jm om det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.