Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2016

Anonym trådstarter

Har tænkt på  jeg skal bestille tid til en tidligscanning er i uge 9. Tvivler dog på om jeg er så langt henne da min cyklus plejer at være lang . Har endnu ikke været til første læge besøg . 

Hva syntes i har i været til tidligscanning ? Og hva uge var i i ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Har tænkt på  jeg skal bestille tid til en tidligscanning er i uge 9. Tvivler dog på om jeg er så langt henne da min cyklus plejer at være lang . Har endnu ikke været til første læge besøg . 

Jeg var til første tidlige scanning 5+6, det foregik vaginalt. Der var ikke så meget at se andet end en plet 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min cyklus plejer at være på 35 dage, så også lidt længere end mange har. Jeg regnede selv min angivne termin ud og betalte for en tidlig scanning omkring uge 10 ud fra min egen regning og uge 11 ud fra lægens. Det passede med at jeg var 9+3 henne(uge 10), så min udregning holdt stik. Det var en super fantastisk oplevelse

vi kunne se en hel masse, fik billeder og film. Film SF at hun prøvede at nå hendes fødder. 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym trådstarter

Men bare det man kan se at der er liv . Ville være dejligt . Men overvejer det virkelig. Os da jeg ikke ved helst med termins datoen.

Men skal til lægen på tirsdags så jeg ved ikke om jeg skal vente med at bestille en tid til, efter jeg har snakket med hende? 

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Liv_86

Jeg var 6+1 man kunne ikke rigtig se noget, altså de lignede perler med man kunne se hjerteblink hvilket også er det vigtigste

Anmeld Citér

7. oktober 2016

FrkHS

Jeg var til tidlig scanning i tirsdag, 6+3 og så hjerteblink. Blev sat frem til 6+6.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.