Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2016

Anonym trådstarter

Jeg er 3+3 (hvis jeg altså er gravid) ved godt det er tidligt at teste.. er et frygteligt testmonster. (Har også taget test 3+1 og 3+2, hvor den var fuldstændig negativ.) men i dag tog jeg denne test, dog ikke på morgenurin.. og kan simpelthen ikke finde ud af om jeg ser en utydlig nr. 2 streg, eller om det evt bare er en fejl på testen. Den er lyserød, men meget tyndere end kontrolstregen... hvad siger i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Vil sige positiv men billedet er lidt mørkt 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Jeg er 3+3 (hvis jeg altså er gravid) ved godt det er tidligt at teste.. er et frygteligt testmonster. (Har også taget test 3+1 og 3+2, hvor den var fuldstændig negativ.) men i dag tog jeg denne test, dog ikke på morgenurin.. og kan simpelthen ikke finde ud af om jeg ser en utydlig nr. 2 streg, eller om det evt bare er en fejl på testen. Den er lyserød, men meget tyndere end kontrolstregen... hvad siger i? 

Jeg synes den ser underlig ud. Jeg ville aflæse den som ugyldig og tag en ny imorgen tidlig på morgen urin

Anmeld Citér

6. oktober 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

For mørkt billede

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym trådstarter

I dag har jeg taget en ny, som ser sådan her ud. Det er lidt svært at fange på billede, det er lidt tydligere i virkeligheden og stregen er ikke grå men lyserød... men burde den ikke være bare lidt mere positiv hvis jeg er 3+4 i dag ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. oktober 2016

Anonym

Anonym skriver:

I dag har jeg taget en ny, som ser sådan her ud. Det er lidt svært at fange på billede, det er lidt tydligere i virkeligheden og stregen er ikke grå men lyserød... men burde den ikke være bare lidt mere positiv hvis jeg er 3+4 i dag ?

du tester stadig meget tidligt. de fleste tester ikke positivt så tidligt da mens ikke er udebleven. jeg er gået over tid og er lige så svag positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.