Kan det være graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2016

Sega15

Hvor hurtigt kunne i mærke i var gravide og hvad var jeres tegn? 

Jeg bliver meget øm i underlivet hvis jeg løber eller går hurtigt eller efter en lang tur med hunden og det fortsætter gerne resten af dagen. Det har stået på i 5 dage nu og for et par dage siden begyndte mine skamlæber at hæve og jeg fik øget udflåd (det er så gået tilbage til normalen igen), men mine skamlæber er fortsat forstørret og jeg undrer mig over om det mon kan være et tegn på graviditet? 

Vi skulle først starte pb til december, men havde ubeskyttet sex d.1/10(dagen efter ægløsning). Synes det vildt hvis det kan være det allerede, men hvem ved. Har først testdag om 8 dage, så i ventetiden ville jeg høre om i har prøvet noget lign.? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Baby2017

Hejsa. Du  kan godt blive gravid selvom det ikke er på selve dagen man har sex

Nedenstående skrev jeg herinde dagen før jeg testede positiv. Jeg havde en klar fornemmelse om at jeg sikkert var gravid:

Jeg er oppustet. Har murren og til tider stikkende smerter i underlivet samt der er helt hårdt. Begyndte et par dage efter æl.

Mega ømme bryster.  Bare at have bh på gør ondt og så er de så spænte at de nærmest føles bedøvet når jeg stryger dem i siden.. Samt jeg synes de er større! Dette siger min kæreste også.

Har det fineste hvide udflåd og rigeligt af det. Tror hele tiden jeg får mens men det er bare det.

Det næste gjorde min kæreste mig opmærksom på igår. Jeg har de sidste 4-5 dage været mega opfarende. Det skal intet til så bliver jeg eddike sur. 

Jeg æder og drikker som var jeg ved at dø af tørst og sult... 

Det var mine tidlige symptomer 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Ras.mussen

Sega15 skriver:

Hvor hurtigt kunne i mærke i var gravide og hvad var jeres tegn? 

Jeg bliver meget øm i underlivet hvis jeg løber eller går hurtigt eller efter en lang tur med hunden og det fortsætter gerne resten af dagen. Det har stået på i 5 dage nu og for et par dage siden begyndte mine skamlæber at hæve og jeg fik øget udflåd (det er så gået tilbage til normalen igen), men mine skamlæber er fortsat forstørret og jeg undrer mig over om det mon kan være et tegn på graviditet? 

Vi skulle først starte pb til december, men havde ubeskyttet sex d.1/10(dagen efter ægløsning). Synes det vildt hvis det kan være det allerede, men hvem ved. Har først testdag om 8 dage, så i ventetiden ville jeg høre om i har prøvet noget lign.? 

Hvor langt ville du være henne? 2+6? 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Sega15

Ras.mussen skriver:

Hvor langt ville du være henne? 2+6? 

Ja, ville være 2+6 hvis den er der 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Sega15

Baby2017 skriver:

Hejsa. Du  kan godt blive gravid selvom det ikke er på selve dagen man har sex

Nedenstående skrev jeg herinde dagen før jeg testede positiv. Jeg havde en klar fornemmelse om at jeg sikkert var gravid:

Jeg er oppustet. Har murren og til tider stikkende smerter i underlivet samt der er helt hårdt. Begyndte et par dage efter æl.

Mega ømme bryster.  Bare at have bh på gør ondt og så er de så spænte at de nærmest føles bedøvet når jeg stryger dem i siden.. Samt jeg synes de er større! Dette siger min kæreste også.

Har det fineste hvide udflåd og rigeligt af det. Tror hele tiden jeg får mens men det er bare det.

Det næste gjorde min kæreste mig opmærksom på igår. Jeg har de sidste 4-5 dage været mega opfarende. Det skal intet til så bliver jeg eddike sur. 

Jeg æder og drikker som var jeg ved at dø af tørst og sult... 

Det var mine tidlige symptomer 

Tænkte bare om det virkelig kunne ske på kun den ene gang, men det kan det selvfølgelig. Vi vidste jo det var en chance at tage. Er bare overrasket over det kan gå så stærkt tror jeg 

Men tak for svar. Mine brystvorter har også været ømme siden igår aftes, men synes ikke det er "slemt nok" til at jeg tænker det Kan være derfor   

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Ras.mussen

Sega15 skriver:

Ja, ville være 2+6 hvis den er der 

Altså først og fremmest kan du godt være gravid, med ubeskytte sex dagen efter ÆL.

Når det er sagt, synes jeg det er for tidligt med "så mange symptomer". Ægget har ikke engang sat sig fast, gør det ca. 3+0, og først her begynder din krop at producere HCG. 

Grunden kunne også være indbildninger, og derfor din krop reagere. 

Men test om 8 dage. Krydser finger for det udfald i håber på 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Sega15

Ras.mussen skriver:

Altså først og fremmest kan du godt være gravid, med ubeskytte sex dagen efter ÆL.

Når det er sagt, synes jeg det er for tidligt med "så mange symptomer". Ægget har ikke engang sat sig fast, gør det ca. 3+0, og først her begynder din krop at producere HCG. 

Grunden kunne også være indbildninger, og derfor din krop reagere. 

Men test om 8 dage. Krydser finger for det udfald i håber på 

Jeg ved min søster har kunne mærke det dagen efter, så måske det var det samme med mig. Havde dog brug for at høre om andre havde prøvet det samme, for synes også det virker ret mystisk. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Ras.mussen

Sega15 skriver:

Jeg ved min søster har kunne mærke det dagen efter, så måske det var det samme med mig. Havde dog brug for at høre om andre havde prøvet det samme, for synes også det virker ret mystisk. 

Jeg svarede også bare på dit spørgsmål, og jeg synes umiddelbart det er lidt for tidligt(2+6)

forstår ikke hvorfor man laver en tråd, når man selv har konkluderet, hvad svaret er. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Pianisten

Jeg blev først mistænksom 3+6, da jeg var mega tøsefornærmet over ingenting hele dagen, og så var jeg ved at brække mig da vores vennepar insisterede på at vi skulle have thaimad 

Havde dog tænkt tanken allerede omkring 3+3, fordi jeg fik en blødning jeg troede var menstruation, men den stoppede samme dag. 4 dage senere stod jeg med en positiv test 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.