Vaek med sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
6 svar
1 synes godt om
6. oktober 2016

TNBC

Godformiddag de damer

Et hurtigt spoergsmaal, hvornar tog I sutten fra jeres boern?

Og et ekstra, ville I lade jeres 10(og 9aarige) datter have make up, og bruge det I hverdagen(ikke hver dag) ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

baby_drømme

Godformiddag de damer

Og et ekstra, ville I lade jeres 10(og 9aarige) datter have make up, og bruge det I hverdagen(ikke hver dag) ??

Min søn var 2, næsten 3, da sutten ikke blev brugt mere. 

Til dit andet spørgsmål må jeg sige, at hvis jeg havde en datter på de 9-10 år, havde hun ikke fået lov til at gå med makeup. Det synes jeg bestemt ikke der er nogen grund til i den alder 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Mortilah

Sutten har vores børn slet ikke fået i første omgang. 

Mht make up- jeg vil mene jeg ikke er sart og går ind for at piger gerne tidligt må lege med sminke. (Hellere at de lærer det end at de går helt amok med det senere..)  Men hos os er det ikke noget med sminke i hverdagen. Kun derhjemme- evt lige til en tur i Aldi. Mascara til en fødselsdag ok. Men ikke på skoledage.. det må lige vente en lidt.. ved dog ikke hvor længe:-) 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter er 2 år, og umiddelbart meget afhængig af sutten når hun skal sove. Lige i øjeblikket er hun også meget tryghedssøgende, så tror det hænger lidt sammen. Dog er planen at vende hende helt af med den inden hun bliver 3 år. Vi skal dog lige over den her fase først.

Mht make-up så synes jeg egentlig 8-9 år er ok med make-up (lidt mascara) til fest. Til hverdag synes jeg man skal være noget ældre.

Anmeld Citér

6. oktober 2016

God-mor

TNBC skriver:

Godformiddag de damer

Min datter på 3 er meget afhængig af sin sut, men kun når hun skal falde i søvn. Vi håber at vi kan overbevise hende om at julemanden skal have hendes sutter til jul, men det bliver nok ikke særlig sjovt for nogle af os. Vil gerne have hun er lagt sutten fra sig inden hun bliver 4 år. 

Til dit andet spørgsmål så nej det havde jeg ikke givet lov til. Lad børn være børn. Når de er 13 år kan de måske få lidt mascara på til særlige lejligheder. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Mo9ca

Godformiddag de damer

Mine stoppede med at bruge sut da de var 3 år og 3 mdr. Og 2 år og 9 mdr. 

Og til dit tillægsspørgsmål. Det ville jeg nok ikke lade en 10 årig bruge. Jeg ville lade hende vente til hun blev konfirmeret. Og selvfølgelig det samme for lillesøster.

Mvh. M

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Jems

Da min dreng blev 3 år og selv kom og snakkede om at store drenge brugt ikke sut, så spurgte ham om vi skulle hænge dem på sutte træet og der sagde han Ja. 

Han faldt i søvn om natten uden sutten og om morgenen fandt han 15 kr i en vindues karm som vi bildt ham ind var fra sutte feen 

Den åd han råt og har ikke ville have sutten efter! 

En 10 årige datter ville jeg ikke give lov til at have make up på endnu, synes det er lidt for tidligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.