hvorfor får jeg forskellig udsalg på test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
5 synes godt om
6. oktober 2016

skøjte-prinsessen

hvorfor får jeg forskellig udsalg på mine test.

jeg har fået positiv g test, stregen var lyserød og har sådan 5 de er meget svage, jeg er 4+3 idag, men hvorfor bliver mine test ved med at være svage og faktisk også være negative, har fået svag positv på normals test og valmed, har lige taget en valmed test og den ser negativ ud, min mens er ikke på vej ikke ifølge min gynækolog igår, hun kunne ihvertfald ikke se den skulle være på vej. jeg har ømme bryster, niv i underliver oppustet.

nogen som har prøvet at få en positv og så derefter negativ og så positiv igen?

er så bange for jeg faktisk ikke er gravid og mine test er forkerte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2016

Baby2017

skøjte-prinsessen skriver:

jeg har fået positiv g test, stregen var lyserød og har sådan 5 de er meget svage, jeg er 4+3 idag, men hvorfor bliver mine test ved med at være svage og faktisk også være negative, har fået svag positv på normals test og valmed, har lige taget en valmed test og den ser negativ ud, min mens er ikke på vej ikke ifølge min gynækolog igår, hun kunne ihvertfald ikke se den skulle være på vej. jeg har ømme bryster, niv i underliver oppustet.

Hejsa 

Har ikke det gyldne svar da mine blev lige så stille tydligere, men tænker det kan have noget at gøre med forskellige mærker og koncentrationen af urinen. Husk brug altid samme mærke og morgen urin.

Det kan jo være du ikke udvikler hcg så hurtigt.

G teste kan ikke vise falsk positiv, men godt falsk negativ.

Synes du skal prøve at vente et par dage og så teste igen, så du ikke hyler dig selv ud af den

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Ras.mussen

Baby2017 skriver:

Hejsa 

Har ikke det gyldne svar da mine blev lige så stille tydligere, men tænker det kan have noget at gøre med forskellige mærker og koncentrationen af urinen. Husk brug altid samme mærke og morgen urin.

Synes du skal prøve at vente et par dage og så teste igen, så du ikke hyler dig selv ud af den

G test kan godt vise falsk positiv. Det sker bare sjælden. 

Men helt enig ellers! 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Ras.mussen

Kære ven, 

du lytter jo heller ikke til hvad folk skriver til dig. Du lavede et lignede indlæg den anden dag.

stop med at test så voldsomt. Du har taget en positiv test, så stop og nyd det. 

Grunden er højs tænkeligt som der er sagt mange gange, at din urin ikke er koncentreret nok, når du ikke tester med morgen urin, og STADIG kan du ikke sammenligne forskellige test. 

Du har ingen smerter ell mens, så det jo gode tegn. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Baby2017 skriver:

Hejsa 

De ikke helt negative de bare meget svage som at jeg ikke kan få ordenligt billed men selv kan jeg godt se lidt lyserødt...

Frygter bare jeg ikke er.

Bruger dem fra netto og så normal

Anmeld Citér

6. oktober 2016

skøjte-prinsessen

Ras.mussen skriver:

Kære ven, 

du lytter jo heller ikke til hvad folk skriver til dig. Du lavede et lignede indlæg den anden dag.

stop med at test så voldsomt. Du har taget en positiv test, så stop og nyd det. 

Grunden er højs tænkeligt som der er sagt mange gange, at din urin ikke er koncentreret nok, når du ikke tester med morgen urin, og STADIG kan du ikke sammenligne forskellige test. 

Du har ingen smerter ell mens, så det jo gode tegn. 

Kører kun med netto og normals test. Forstår bare ikke hvorfor det ikke stiger hvis jeg er gravid. 

Det bare svært ikke at teste da jeg gerne vil have klart svar så man ikke går og nyder og så har man nydt noget som ikke var der. 

Bare også lidt hvor meget jeg kan stole på den positive jeg havde når der kun var en og resten svage og næsten ikke tilstede

Anmeld Citér

6. oktober 2016

AnoMom

skøjte-prinsessen skriver:

De ikke helt negative de bare meget svage som at jeg ikke kan få ordenligt billed men selv kan jeg godt se lidt lyserødt...

Frygter bare jeg ikke er.

Bruger dem fra netto og så normal

Hør nu efter hvad der bliver skrevet til dig.

brug ET mærke og kun morgenurin. Og ikke forskellige mærker og forskellige tidspunkter på dagen. 

Du har en positiv test og din mens er ikke på vej. Slap af og nyd det i stedet. Du stresser dig selv alt for meget og det er ikke godt for din krop. 

Anmeld Citér

6. oktober 2016

Camilla <3

En G-test viser heller ikke hvor meget HCG der er i kroppen, bare at der er HCG tilstede. stort tillykke <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.